نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس از افتتاح چندین پروژه استانی در سفر وزیر تعاون به همدان خبر داد.

افتتاح چندین پروژه  استانی در سفر وزیر تعاون به همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه تیم اقتصادی آن به استان همدان خبر داد و گفت: این سفر در تاریخ ۲۵ و ۲۶ تیرماه انجام می‌گیرد.

وی  از افتتاح چندین پروژه در این سفر خبر داد و گفت:  در این سفر پروژه‌هایی همچون افتتاح اورژانس و ام.آر.آی تأمین اجتماعی همدان به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: افزود: تعدادی از اعضای کمیسیون اجتماعی وزیر را در این سفر همراهی خواهند کرد.

 خجسته با بیان اینکه نمایندگان مجلس به همراه مدیران استانی طی دو سال متوالی پیگیر مسائل پیرامون منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد هستند، گفت: قرار بود در این منطقه یک‌هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شود که تامین اجتماعی تعلل کرد.

وی در ادامه افزود: یکی از برنامه‌های وزیر نگاهی به سرمایه‌گذاری منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر وزیر به شهرستان رزن  گفت: در این سفر پروژه تأمین اجتماعی افتتاح  می شود که امید است این سفر دستاوردهای خوبی برای استان به همراه داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه استان همدان با تمام توان آماده جذب سرمایه‌گذاران ملی و بین‌المللی است، اظهار کرد: تا دیروز ما به دنبال سرمایه‌گذار بودیم، اما در آینده نزدیک سرمایه‌گذاران در استان سرمایه‌گذاری می‌کنند.

انتهای پیام/

سفر وزیر تعاون به همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.