دبیرستاد امربه معروف و نهی از منکرخراسان رضوی گفت: درهفته عفاف وحجاب بیش از ۲۰۰۰ برنامه در استان و ۲۱برنامه محوری درمشهد برگزارمی شود.

اعلام برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در مشهد

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سیدعبدالله ارجائی در نشست خبری هفته عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی افزود: برنامه‌های مختلفی برای اشاعه فرهنگ عفاف وحجاب توسط تشکل‌ها و ادارات در این ایام برنامه ریزی شده که مهمترین آن‌ها راهپیمایی روز عفاف وحجاب در ۲۱ تیرماه می‌باشد.

وی گفت: فاجعه کشتار مردم مشهد در حرم مطهررضوی یکی از وقایع مهم تاریخی ایران در دوران منحوس پهلوی است که باید زنده نگه داشته شود.

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر افزود: در روز ملی عفاف و حجاب، اجتماع مردمی مدافعان حریم خانواده در عرصه میدان شهدا از ساعت ۸ ونیم صبح از عرصه میدان شهدا آغاز می‌شود و در ادامه راهپیمایی به سمت حرم مطهررضوی و صحن گوهرشاد ادامه خواهد داشت.

ارجائی گفت: نمایشگاه عکس از تاریخ ۱۹ تیرماه لغایت ۲۴ تیرماه ۱۳۹۷ در ۲۱ ایستگاه فرهنگی با موضوع عفاف وحجاب با همکاری شهرداری مشهد و ۲۱ تشکل تخصصی عفاف و حجاب در سطح شهر برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین فعالیت هایی، چون نمایش پوستر و تخته شاسی تصاویر مفهومی عفاف وحجاب، فروش و عرضه محصولات تخصصی عفاف وحجاب، مسابقات فرهنگی پیش بینی شده است.

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر خراسان رضوی گفت: همایش عفاف و حجاب در ۲۱ مسجد محوری سطح شهر مشهد، مراسم تقدیر از ۸ بانوی برتر عفاف و حجاب، برگزاری شب شعر واقعه گوهرشاد و جشنواره عکس چادر‌های آسمانی. از دیگر برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام//م. ن

برنامه‌های هفته عفاف وحجاب در مشهد اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.