اخبار ورزشی از کاراته، تکواندو، دوچرخه سواری، تیراندازی باکمان و پزشکی ورزشی را در روز سه شنبه نوزدهم تیر در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛کاراته‌های قزوینی راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا شدند، تکواندوکار تاکستانی در رقابت‌های چین، دوچرخه سوار قزوینی در اردوی ایتالیا، برنز تیرانداز آبیکی در رقابت‌های آسیایی و افزایش ورزشکاران استان از اخبار ورزشی امروز قزوین است.

چهار کاراته کا قزوینی در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا به روی تاتامی می‌روند

مجید حسن نیا، امیررضا میرزایی، علی اصغر آسیابری و بهمن عسگری، کاراته کا‌های ملی پوش قزوینی هستند که در ترکیب تیم ملی در رقابت‌های اردن با حریفان مصاف می‌کنند.

مجید حسن‌نیا در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم، امیررضا میرزایی در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم و علی اصغر آسیابری در دسته منهای ۷۵ کیلوگرم در بخش انفرادی و بهمن عسگری در بخش تیمی در ترکیب تیم ملی به مصاف حریفان می‌رود.

پانزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا از جمعه هفته جاری با حضور ۳۱۲ کاراته کا از ۲۷ کشور به میزبانی اردن آغاز می‌شود و ملی پوشان کشورمان عصر سه شنبه تهران را به قصد حضور در این مسابقات ترک می‌کند.

تکواندوکار تاکستانی در رقابت‌های چین به روی شیاپچانگ می‌رود

مهدی جلالی ملی پوش تاکستانی در ترکیب تیم ملی تکواندو، به دومین دوره رقابت‌های تیمی گرنداسلم چین اعزام می‌شود.

این مسابقات با حضور ۱۶ تیم در بخش مردان، از ۵ مرداد به مدت ۳ روز در ووشی چین برگزار می‌شود.

تیم کشورمان در نخستین دوره این رقابت‌ها قهرمان شده بود.

رکابزن قزوینی در اردوی ایتالیا

حسین زنجانیان رکابزن ملی پوش قزوینی در ترکیب تیم ملی کوهستان در اردوی ایتالیا شرکت می‌کند.

تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان کشورمان جهت برگزاری اردو آماده سازی پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی در ایتالیا اردو زدند.

ملی پوشان کشورمان ابتدا در کشور ایتالیا در یک دوره مسابقات بین المللی شرکت خواهند کرد و سپس به کشور اسلوونی خواهند رفت تا اردو تیم ملی را در آنجا برگزار کنند.

برنز عبادی در رقابت‌های تیراندازی با کمان کاپ آسیا

عبادی در میکس برنز گرفت، در انفرادی و تیمی در انتظار نشان است.

در مرحله مقدماتی مرحله سوم کاپ آسیایی، اسماعیا عبادی ملی پوش آبیکی در کامپوند انفرادی مرحله مقدماتی ششم شد و به دور بعد راه یافت. عبادی در ترکیب تیمی در مرحله مقدماتی سوم شدند و بعد از یک دور استراحت مقابل ویتنام به میدان می‌روند.

در بخش میکس تیم، تیم کشورمان با ترکیب اسماعیل عبادی و مینو عابدی بعد از استراحت در دور نخست، در مرحله یک چهارم مقابل هند پیروز شد و به نیمه‌نهایی راه یافت. در این مرحله مقابل نمایندگان کره‌جنوبی قرار گرفتند و مغلوب شدند، ملی پوشان تیم میکس با برتری برابر ویتنام مدال برنز را کسب کردند.

رقابت‌های تیراندازی با کمان کاپ آسیایی در چین تایپه در حال پیگیری است.

افزایش ۳۰۰ نفری ورزشکاران ساماندهی شده در استان

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان از فعالیت‌های سه ماه نخست این هیات در راستای حمایت از ورزشکاران خبر داد.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان گفت: در سه ماه ابتدای امسال ۱۴ هزار و ۹۵۰ ورزشکار ساماندهی شده اند که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۳۰۰ نفر افزایش داشته ایم.

سعید اسکویی افزود: ۱۲۱ ورزشکار غرامت مصدومیت ورزشی دریافت کرده اند که در این بین متأسفانه یک مورد فوت ورزشکار داشتیم، ۱۴ مصدوم ورزشی با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی برای انجام عمل جراحی معرفی شده اند.

اسکویی با بیان اینکه طی سه ماه ابتدای سال جاری ۱۰۲۴ جلسه فیزیوتراپی به ۸۰ مصدوم ورزشی ارائه شده است گفت: ۱۸۰ جلسه لیزر و ارائه فیزیوتراپی رایگان به رضا علیپور قهرمان سنگوردی جهان از دیگر خدمات درمانی ارائه شده در سه ماه ابتدای سال ۹۷ است.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان از برگزاری دوره آموزشی تغذیه در رویداد‌های ورزشی و مدیریت برای هیات‌های ورزشی استان خبر داد و افزود: ۱۷۲ بازرسی اولیه و ۸ بازرسی ثانویه از باشگاه‌ها و اماکن ورزشی، ۲۹۴ ساعت پوشش پزشکی مسابقات، ۵۴ مورد مشاوره تغذیه و روانشناسی هم در این مدت به ورزشکاران و قهرمان استان ارائه شده است.

اسکویی خاطر نشان کرد: برای ارائه خدمات درمانی، تغذیه و روانشناسی، ۱۵ هزار تراکت در سه ماه نخست سال جاری چاپ و در اختیار ورزشکاران و اماکن ورزشی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.