رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان رومشکان از حضور متخلفان شکار غیرمجاز گراز وحشی در این شهرستان خبر داد و گفت: متخلفان قبل از هرگونه شکار غیرمجاز دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد احمدی،رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان رومشکان  گفت: باتوجه به گزارش‌های گشت و کنترل مبنی بر ورود گروهی از شکارچیان غیرمجاز گراز وحشی به یکی از مناطق زیستگاهی شهرستان رومشکان، بلافاصله یگان حفاظت محیط‌زیست این اداره به‌محل موردنظر اعزام شد.

وی با بیان اینکه پس از دو ساعت کمین، متخلفان به‌محض مشاهده نیروهای یگان حفاظت محیط‌زیست این شهرستان از محل متواری شدند، افزود: باتوجه به صعب‌العبور بودن منطقه و تاریکی هوا یگان حفاظت شهرستان رومشکان متخلفان قبل از هرگونه شکار غیرمجاز گراز وحشی دستگیر شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان رومشکان با تأکید بر اینکه این اداره به‎صورت شبانه‌روزی به گشت و کنترل برای جلوگیری از هرگونه تخلفات شکار و صید اقدام می‌کند، عنوان کرد: مردم شهرستان رومشکان در صورت مشاهده هرگونه صید غیرمجاز و یا تخلف زیست‌محیطی به اداره حفاظت محیط‌زیست این شهرستان اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام/ د

شکارچیان گزار در شهرستان رومشکان دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.