اتوبوس مسافربری تهران – مریوان در گردنه صلوات آباد سنندج دچار حریق و کاملا در آتش سوخت.

سهیل فضل وزیری سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،از آتش‌سوزی یک دستگاه اتوبوس مسافربری خبر داد و گفت: این اتوبوس با ۹ مسافر شب گذشته ساعت 20:30 دقیقه از تهران به سمت مریوان در حال حرکت بود که در کیلومتر ۲۴ مانده به سنندج دچار آتش‌سوزی شد و کاملا در آتش سوخت.

وی افزود: این حادثه ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد رخ داد که سریعاً آتش نشانان ایستگاه مرکزی برای اطفاء حریق به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: خوشبختانه در این حادثه مسافران سریعاً پیاده شدند و هیچ کدام از مسافران این اتوبوس دچار مصدومیت نشدند.

فضل وزیری از مهار آتش‌سوزی این اتوبوس مسافربری خبر داد و گفت:با تلاش سه ساعته آتش‌نشانان این سازمان آتش‌سوزی این اتوبوس مسافربری کاملا مهار شد.

وی گفت: با توجه به اینکه این اتوبوس در مجاورت زمین‌های کشاورزی بود با سرعت عمل مناسب و با کف سبک و سنگین آتش کنترل و از سرایت آتش به زمین‌های کشاورزی مجاور جلوگیری بعمل آمد.

سرهنگ گوهری رییس پلیس راه استان کردستان نیز در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: این حادثه تلفات جانی نداشته و ۹ نفر مسافر هم سالم هستند.

وی افزود:آتش سوزی در قسمت موتور اتوبوس روی داد که علت حادثه در دست بررسی است.
انتهای پیام/م

اتوبوس مسافربری تهران – مریوان در آتش سوخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.