در پی سخنرانی اخیر دبیرکل حزب‌الله لبنان در تمجید از دلاوری‌های رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، هزاران نفر از جوانان یمنی راهی جبهه‌های جنگ شدند.

جوانان یمنی به پاس قدردانی از سخنان سید حسن نصرالله راهی جبهه‌های جنگ شدندبه گزارش گروه بین‌‌‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه الاخبار چاپ لبنان، در پی سخنرانی اخیر سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان که طی آن از رزمندگان ارتش و کمیته های مردمی یمن به علت ایستادگی دلاورانه در مقابل متجاوزان محور عربی- غربی و صهیونیستی به یمن تجلیل کرد؛ هزاران یمنی برای جنگ با متجاوزان و مزدوران آنها، داوطلب شده اند و به جبهه های نبرد رفته اند.

سید حسن نصرالله در سخنرانی خود که با استقبال گسترده یمنی ها روبرو شد آرزو کرد تحت فرماندهی عبدالملک بدرالدین، دبیرکل جنبش انصا الله یمن در کنار رزمندگان یمنی با متجاوزان بجنگد.

منابع مختلف در مناطق تحت کنترل جنبش انصارالله در یمن به روزنامه الاخبار گفتند: سخنان سید حسن نصرالله درباره نبرد در سواحل غربی به سرازیر شدن داوطلبانه هزاران نفر از فرزندان قبایل یمنی به استان الحدیده برای دفاع از حاکمیت و استقلال کشورشان نقش بسزایی داشت.

این منابع تصریح کردند: فرماندهی ارتش و کمیته های مردمی یمن مازاد نیروها را که روانه استان الحدیده شده بودند به بقیه جبهه ها فرستاده است. سخنان دبیرکل حزب الله لبنان تا این لحظه همچنان در استانهای شمالی، رادیوها و ضبط‌صوت‌های داخل خودروها و منازل به عنوان نشان شجاعت و بزرگداشت یمنی ها از سید مقاومت و قهرمان جنگ ژوئیه در مقابله با رژیم غاصب اسرائیل، تکرار و پخش می شود.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان چندی پیش در یک سخنرانی تلویزیونی خطاب به مبارزان یمنی گفت: «ای کاش همراه شما بودم، و ای کاش می توانستم به عنوان جنگجویی از جنگجویان شما گوش به فرمان رهبر عزیز و شجاع شما باشم».

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان ، یمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۲۷ تير ۱۳۹۷
درود بر انها
Iran (Islamic Republic of)
مختار قربانی
۲۳:۰۶ ۲۷ تير ۱۳۹۷
درود خدا بر شما رزمندگان مقاومت مخصوصا رزمندگان غیور ودلاورمندان یمن .شماهم صابرین در راه خدا وهم شیرمردان جهاد در راه خدا .احسنت .فرشتگان به شما می بالند ویقینا کمک کننده شما پس بجگید درراه خدا با ظالمان وزورگویان روباه صفت عربستان وامارات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۰ تير ۱۳۹۷
دعاتون میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۰ تير ۱۳۹۷
دعاتون میکنم
Russian Federation
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۹ تير ۱۳۹۷
درود بر سید حسن نصرالله
Russian Federation
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۹ تير ۱۳۹۷
چه افتخاری بالاتر از این باشه که انسان زیر پرچم باذان که خدا ازش راضی باشه شمشیر بزنه سلام بر ابراهیییییییییییمممممممممممممممم یا الله
آخرین اخبار