روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس آخرین مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره ایثار و شهادت را ۲۰ تیر اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  مجتبی دینی رییس دفتر مدیرکل و روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی حوزه ایثار و شهادت تا ۲۰ تیر تمدید شد، گفت: علاقمندان برای آگاهی بیشتر از جزییات می‌توانند به پایگاه اینترنتی hayat.ir/fa/۱۳۸۹۵۱ و برای ثبت نام نیز به پایگاه jashnvareh.hayat.ir مراجعه کنند.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره، شناسایی و تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت در راستای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و تعمیق ایثار اجتماعی است.

دینی ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران، به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، به منظور ارج نهادن به تلاش‌های خبرنگاران و فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت و فراهم آوردن فرصتی برای ایجاد ارتباط میان فعالان این حوزه، چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی را در محور‌های ایثار و شهادت، شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت و ایثار اجتماعی در بخش‌های رسانه‌های اجتماعی، نرم افزار‌های رایانه‌ای و محتوا‌های دیجیتالی برگزار کرده است.

به گفته رییس دفتر مدیرکل و روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، شناسایی و تجلیل از فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت، زمینه سازی برای تبادل تجربیات و تقویت تعامل مثبت و موثر، معرفی نقش حساس و تاثیرگذار رسانه‌های فعال در حوزه ایثار و شهادت، تبیین ایثار اجتماعی به عنوان جلوه‌ای از فرهنگ ایثار و شهادت با الهام از سبک زندگی شهدا، هم¬اندیشی برای رفع موانع و کاستی های این حوزه رسانه ای و ارزیابی کمی و کیفی فعالیت خبرنگاران و فعالان فضای مجازی حوزه ایثار و شهادت و ترغیب و تشویق برای تلاش بیشتر در این رابطه از جمله اهداف این جشنواره است.

دینی تصریح کرد: این جشنواره در بخش‌های خبرگزاری ها، پایگاه‌های اطلاع رسانی و خبری، مطبوعات و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و در قالب خبر و گزارش خبری، مصاحبه، مقاله و یادداشت، عکس و فیلم خبری برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر

جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار