دبیرکل حزب اراده ملت گفت: شاهد عدم تحقق برنامه‌های انتخاباتی روحانی هستیم و به نظر می‌رسد نیاز به ترمیم کابینه وجود دارد.

نیاز به ترمیم کابینه وجود دارداحمد حکیمی‌پور دبیرکل حزب اراده ملت در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌ها گروه سیاسی با باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره ترمیم تیم اقتصادی دولت اظهار کرد: با گذشت یک سال از دور دوم دولت دوازدهم، بهتر است رئیس جمهور با توجه به برنامه هایی که در دوره انتخابات اعلام کرده ارزیابی از تیم اقتصادی خود داشته باشد.

دبیرکل حزب اراده ملت تصریح کرد: با توجه به بررسی عملکرد تیم اقتصادی و وعده های روحانی شاهد عدم تحقق و نتیجه مناسب برنامه‌ها هستیم و در حال حاضر به نظر می‌رسد نیاز به ترمیم کابینه وجود دارد.

وی در ادامه گفت: این برهه زمانی فرصت بسیار خوبی برای رئیس جمهور است تا با ارزیابی عملکرد همکارانش، ضعف و اشکالات را برطرف کند، زیرا روحانی 3 سال بیشتر فرصت ندارد، رئیس جمهور باید از فرصتی که مردم از طریق رأی خود به او دادند، برای بهبود شرایط استفاده کند.

حکیمی‌پور افزود: بهتر است با ارزیابی عملکرد یکسال گذشته، اگر نیاز به ترمیم وجود دارد روحانی آن را به تأخیر نیندازد. معتقدم در حوزه مسائل اقتصادی و معیشتی لازم است دولت بازنگری در تیم اقتصادی‌اش داشته باشد، لذا در این حوزه توقعات مردم تحقق پیدا نکرده است.

دبیرکل حزب اراده ملت در پاسخ به این سوال که چرا روحانی تاکنون اقدامی نکرده است، اظهار کرد: روحانی خود باید پاسخگوی عملکردش باشد، ولی تأکید بر ترمیم اقتصادی توصیه‌ ای از سوی دلسوزان دولت برای روحانی است.

وی ادامه داد: مصلحت دولت را رئیس جمهور بهتر تشخیص می‌دهد، اما ما با توجه به حضور در جامعه و آگاهی از مشکلات مردم معتقدیم چنین اقدامی بیشتر به مردم کمک کرده و به کارآمدی بیشتر دولت منجر می‌شود، ولی تصمیم نهایی را رئیس جمهور می گیرد.

حکیمی پور با بیان اینکه کسی نمی‌تواند رئیس جمهور را مجبور به انجام کاری کند، گفت: این پیشنهادات به دولت با دلسوزی صورت می گیرد، لذا با توجه به شرایط اقتصادی و ارزیابی عملکرد تیم اجرایی رئیس جمهور است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار