خطیب حرم مطهر رضوی گفت: جنگ اقتصادی، چون جنگ تحمیلی احتیاج به شهامت و روحیه جهادی دارد، همه باید تلاش کنیم و برای کسب رضای خدا گام برداریم.

مسئولان در جنگ اقتصادی با دشمن باید جهادی کار کنندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری در ویژه برنامه شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در حرم مطهر رضوی افزود: مطالبات مردمی برای مشکلات اقتصادی حق است، اما باید حواس‏مان باشد که دشمن جنگ اقتصادی را پیش گرفته لذا باید مراقب نفوذی‎ها و ستون پنجم دشمن باشیم.

وی گفت: در زمان حاضر همه مسئولان سه قوا باید متحد باشند تا بتوانند با تبعیت از مقام معظم رهبری و با پشتیبانی ملت شریف، جنگ اقتصادی دشمن را خنثی کرده و مکرشان را نابود کنند.

این استاد حوزه  افزود: مسئولان و مدیران باید بدانند که اختلاس، تجمل گرایی، عافیت طلبی، حرام خواری، حفظ جایگاه و تنبلی مورد رضایت خدای متعال و اهل بیت (ع) نیست.

 حجت الاسلام ماندگاری افزود: کسانی که روی صندلی مجلس نشسته‏‌اند باید بدانند که نمایندگان ملت هستند و از هیچ سرزنشی نترسند و حق ملت را طلب کنند، اگر نماینده‏ای برای حفظ صندلی و ارتباط با دیگر وزیران حرف حق را نمی‏‌زند، بداند که با امام زمان (عج) دشمنی می‏کند.

وی افزود: برای یاری امام زمان (عج) و مقابله با جنگ اقتصادی دشمن باید سه گام اساسی بر داریم که شامل «در نظر داشتن رضای خدا»، «به فکر قیامت بودن» و «مراقب نفوذ و فتنه شیطان بودن» می‏‌شود،
 
خطیب حرم مطهر رضوی تصریح کرد: فرماند‏هان دوران جنگ تحمیلی اگر یکی از کارگزارانشان اشتباهی می‏‌کردند و در حفظ و صیانت از بیت المال کوتاهی می‏‌کردند، از غصه و گریه خوابشان نمی‏ برد؛ این روحیه باید در همه مسئولان جریان پیدا کند.
 
انتهای پیام//ا.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.