تا کنون حدود ۳ میلیون یمنی آواره شده و بیش از ۱۴ هزار نفر به شهادت رسیده‌اند که بالغ بر ۶ هزار نفر از آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

یمن در آستانه فاجعه بزرگ انسانی/ آخرین آمار تلفات و خرابی+ سندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کشور یمن در آستانه یک فاجعه بزرگ انسانی قرار دارد. این در حالی است که جامعه جهانی از ترس از دست دادن منافع خود در منطقه و جهان نه تنها نسبت به این نسل کشی سکوت کرده‌ است بلکه در موارد بسیار مانند عملیات بزرگ الحدیده با تمام قوا به حمایت از نیروهای متجاوز سعودی و ائتلاف خودساخته آنها پرداخته‌اند.

طبق سندی که از منابع موثق به خبرگزاری تقریب رسیده است تا کنون حدود 3 میلیون نفر از شهر و دیار خود آواره شده و بیش از 14 هزار نفر نیز به شهادت رسیده‌اند که بالغ بر 6 هزار نفر از آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

این سند نشان می‌دهد از ابتدای جنگ یمن تا کنون بیش از 23 هزار و پانصد نفر مجروح شده‌اند که حدود 8 هزار نفر از آنان زنان و کودکان هستند.


بیشتر بخوانید: افشاگری پرفسور اتریشی از اهداف شومی که عربستان در یمن دنبال می‌کند!


در این سند همچنین به تخریب بیش از 900 مسجد اشاره شده که نشان‌دهنده‌ی چهره واقعی متجاوزین عربستان سعودی در رابطه با مقدسات دینی است.

در ادامه می‌توانید سند اختصاصی خبرگزاری تقریب از آخرین آمار تلفات انسانی و میزان تخریب عمرانی کشور یمن را مشاهده کنید.

یمن در آستانه فاجعه بزرگ انسانی/ آخرین آمار تلفات و خرابی+ سند

 

منبع: تقریب

انتهای پیام/

یمن در آستانه فاجعه بزرگ انسانی

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار