بنا بر اعلام رسانه های اسپانیایی،مارچنا امروز به عنوان مدیر فنی جدید تیم ملی این کشور معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به گزارش آاس، فدراسیون فوتبال اسپانیا مدیر ورزشی جدید تیم ملی فوتبال خود را ظهر امروز (دوشنبه) اعلام خواهد کرد و انتظار می رود این فرد کارلوس مارچنا مدافع سابق والنسیا و اسپانیا باشد.

 انتصاب مارچنا پس از آن مطرح شد که فرناندو هیرو مدیر فنی سابق و سرمربی موقت اسپانیا پس از این که نتوانست این تیم را فراتر از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 برساند با فدراسیون فوتبال کشورش قطع همکاری کرد.

آاس در ادامه گزارش خود نوشته است، بلافاصله پس از انتصاب مارچنا، جستجو برای پیدا کردن سرمربی جدید لاروخا به طور رسمی آغاز خواهد شد، و لوئیس روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا قرار است نام لوئیس انریکه سرمربی سابق بارسلونا را مطرح کند.

مارکا نیز با انتشار این خبر نوشت،انریکه قرارداد دو ساله ای  تا جام ملت های اروپا 2020 با اسپانیا منعقد خواهد کرد و او تمام آچه را که روبیالس به دنبال آن است ،دارد.

این مربی 48 ساله بین سال های 2014 و 2017 با بارسا دو عنوان قهرمانی لالیگا، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان و سه قهرمانی در کوپا دل ری به دست آورد.

انریکه در 62 بازی خود برای تیم ملی اسپانیا 12 گل به ثمر رساند، و در سه دوره  جام جهانی و  یک دوره جام ملت های اروپا حضور داشته است.

به نوشته ی این روزنامه روبیالس همچنین مربیان دیگری مانند کیکه سانچز فلورس، پاکو خمس و پپه مل را نیز در نظر دارد، هرچند این سه نفر از حمایت کمتر هیئت مدیره فدراسیون برخوردارند.

روبرتو مارتینز ،سرمربی  بلژیک، که در استان لیدای کاتالونیا متولد شده نیز یکی دیگر از نامزدها است، اگر چه یک منبع ناشناس ادعا کرده است که با توجه به قرارداد فعلی این مربی با شیاطین سرخ اروپا، با او تماسی گرفته نشده است.

بیشتر بخوانید:

بازتاب لایی تاریخی امیری به پیکه

اسپانیایى‌ها با یک کارت کمتر صدر را تسخیر کردند


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار