رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از اجرای طرح سه روزه مبارزه با سرقت با اولویت کشف سرقت منزل خبر داد و گفت: در اجرای این طرح ۳۹ سارق و ۴ خریدار اموال مسروقه در استان بوشهر دستگیر شد.

اجرای طرح سه روزه مبارزه با سرقت با اولویت کشف سرقت منزلبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ جوشن سهرابی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به ناامن بودن فضای استان برای متخلفان اظهار داشت: تلاش شبانه‌روزی پلیس و همکاری همه جانبه مردم سبب شده فضای استان بوشهر برای متخلفان ناامن شود.

وی با اشاره به کاهش جرایم به ویژه جرایم خشن افزود: در سه ماه نخست امسال جرایم خشن در استان کاهش چشمگیری یافت که اوج این کاهش در ماه مبارک رمضان ثبت شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از اجرای طرح سه روزه مبارزه با سرقت با اولویت کشف سرقت منزل خبر داد و گفت: در راستای تکریم و افزایش خدمت به شهروندان و ناامن کردن محیط برای فعالیت افراد بزهکار و کشف اموال مسروقه، طرح عملیاتی مبارزه با سرقت با اولویت کشف سرقت منزل با هماهنگی دستگاه قضایی برای مدت زمان سه روز در استان بوشهر اجراء شد.

سرهنگ سهرابی از متلاشی شدن باند‌های سرقت حرفه‌ای خبرداد و بیان کرد: تلاش نیروی انتظامی در مبارزه یا سارقان منتج به کشف تعداد ۲۲ فقره سرقت منزل و کشف ۱۱۰ فقره انواع سرقت‌های دیگر شد.

وی با اشاره به دستگیری سارقان در اجرای طرح یاد شده خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح ۳۹ سارق و ۴ خریدار اموال مسروقه در استان بوشهر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با تاکید بر استمرار مشارکت مردم با نیروی انتظامی برای شناسایی افراد متخلف افزود: اجرای مستمر این طرح‌ها با جدیت بیشتر پیرامون فعالیت افراد بزهکار از جمله سارقان و تردد خودرو‌های سواری مشکوک را سریعا به پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

۳۹ سارق و ۴ خریدار اموال مسروقه در استان بوشهر دستگیر شدند

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.