استاندار خراسان رضوی گفت : تداوم مسیر شهدا امروز در خدمت بی منت و صادقانه به مردم و تلاش در جهت توسعه و آبادانی کشور و حفظ استقلال و امنیت این سرزمین است.

تداوم مسیر شهدا امروز در خدمت به مردم و توسعه کشور استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،علی رضا رشیدیان امروز در جریان سفر به شهرستان تربت جام در دیدار با خانواده دو شهید گرانقدر این شهرستان افزود : امنیت و آرامش امروز جامعه به عنوان بالاترین سرمایه حاصل خون هزاران هزار شهید است که در راه حفظ آرمان های نظام و ارزش های دین و حراست از مام میهن بر زمین ریخته شده است و نهال این نظام را آبیاری و تنومند کرده است.

وی تصریح کرد : همه ما موظفیم با عملکرد صحیح و خالصانه و خاضعانه در برابر مردم پاسدار خون شهدا و نظام جمهوری اسلامی باشیم و مردم هم با حفظ ارزش ها و زنده نگهداشت یاد وخاطره رشادت های مردان بی ادعای این سرزمین این دلاوری ها را پاس بدارند.

استاندار خراسان رضوی گفت : از فرزندان این شهدای گرانقدر هم انتظار می رود ، مردم دار و در رفتار و گفتار نمونه ای از پدران بزرگوار خود باشند و در خدمت به جامعه خود و پیشرفت و توسعه این سرزمین در کنار تک تک آحاد جامعه گام بردارند.

استاندار خراسان رضوی در این سفر با حضور در منزل عبدالله بزمی از شهدای اهل سنت که در درگیری با اشرار مسلح در نقطه صفر مرزی به شهادت رسیده بود و نیز منزل شهید براتعلی حبیبی از شهدای دفاع مقدس با خانواده آنان دیدار نمود و یاد و خاطره این شهدای گرانقدر را گرامی داشت و صبر و مقاومت خانواده های آنان را ستود.
 
انتهای پیام//ا.س
 

دیدار استاندار خراسان رضوی با خانواده های شهدا

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار