رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از رشد ۷۰ درصدی همکاری وکلای نیکوکار اصفهانی برای ارائه خدمات حقوقی و مشاوره‌ای به مددجویان نیازمند خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، جواد کرانی، بابیان اینکه خدمات و مشاوره حقوقی تخصصی برای عامه مردم هزینه بالایی دارد، گفت: هزینه‌های این خدمات به نحوی است که نیازمندان و جامعه تحت حمایت کمیته امداد در استان اصفهان توانایی استفاده از آن‌ها را ندارند و این نهاد برای جلوگیری از تضییع حقوق این نیازمندان مبادرت به ارائه این خدمات به جامعه تحت حمایت خود کرده است.

وی تعداد خدمات حقوقی ارائه‌شده این نهاد در سال ۹۶ را نزدیک به ۱۱ هزار مورد اعلام کرد و گفت: مشاوره حقوقی، تنظیم لایحه دفاعیه، شکوائیه و اظهارنامه ازجمله مهم‌ترین خدماتی است که در این زمینه به مددجویان ارائه‌شده است.

کرانی بابیان اینکه کمک به نیازمندان برای افرادی متخصص و صاحبان مشاغل خدماتی می‌تواند فراتر از کمک نقدی و کالایی باشد، گفت: ۱۰۴ نفر از حقوقدانان و وکلای نیکوکار اصفهانی برای کمک به نیازمندان همشهری خود در امور حقوقی و قضایی با این نهاد همکاری می‌کنند.

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد اصفهان با اشاره به خدمات ارزنده کانون وکلای اصفهان در تعامل با این نهاد یادآور شد: در سال ۹۶ این نیکوکاران ارجمند در رسیدگی به هزار و ۵۰۰ پرونده مددجویی یاری گر کمیته امداد اصفهان بودند که نسبت به سال قبل رشد ۷۰ درصدی داشته است.

انتهای پیام/ س

همکاری وکلای نیکوکار اصفهانی با کمیته امداد

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.