جانشین فرمانده انتظامی استان از قتل جوان ۲۵ ساله در یکی از روستاهای گرگان و اعتراف قاتل خبر داد.

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان   سرهنگ فروزان جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: جسد جوانی ۲۵ ساله بامداد امروز در یکی از روستاهای شهرستان گرگان کشف و قاتلان وی نیز دستگیر شدند.

فروزان افزود : بامداد امروز افرادی به ماموران روشن‌آباد گرگان اطلاع دادند که فردی در روستای تخشی‌محله گرگان به قتل رسیده که بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند و با جسد جوان ۲۵ ساله در آغل گوسفندان روبرو شدند.

وی ادامه داد : بر روی بدن این فرد آثار جراحت در نقاط مختلف با چاقو مشاهده شد و گردن این فرد نیز با یک شی تیز بریده شده است .

سرهنگ فروزان گفت: در هنگام بررسی صحنه خانمی 18 ساله اعلام کرد که این فرد شوهر من است و ماجرای رخ‌دادن این حادثه را برای ماموران توضیح داد.

فروزان افزود : جسد این فرد به پزشکی قانونی منتقل شده است، و بر اساس تحقیقات انجام شده با کمک پلیس آگاهی مطالبی ضد و نقیض توسط همسر وی ارائه شد که ماموران آگاهی متوجه این موضوع شدند.

سرهنگ فروزان افزود: با تحقیقات انجام شده مشخص شد که این خانم با همکاری پسرعمه شوهرش که مردی 20 ساله بوده، شوهرش را در آغل گوسفندان به قتل رسانده و نیز به قتل اعتراف کرده است.

وی اظهار داشت: این 2 نفر دستگیر شدند و تحقیقات درباره انگیزه این قتل و ارتباط این 2 قاتل ادامه دارد.

انتهای پیام/ س

قتل جوان 25 ساله

برچسب ها: اخبار جنایی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.