پرونده صندوق رفاه دانشجویان همچنان باز است/ اعلام نتایج اولیه تحقیق و تفحص بعد از تعطیلات مجلسعضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: تحقیق و تفحص برای بررسی تخلف در صندوق رفاه دانشجویان همچنان ادامه دارد.

فرهاد فلاحتی عضو کمیسیون آموزش مجلس و عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق رفاه دانشجویان در گفت و گو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص تحقیق و تفحص از صندوق رفاه دانشجویان گفت: در سال‌های اخیر گزارش‌هایی  مبنی بر عدم رعایت قانون و وجود فساد در صندوق به دست ما رسیده بود که نمایندگان تصمیم گرفتند برای شفافیت و مشخص شدن عملکرد این صندوق، تحقیق و تفحص را آغاز کنند.

صندوق رفاه باید وام دانشجویی پرداخت کند

فلاحتی با بیان اینکه صندوق رفاه باید طبق قانون، وام دانشجویی پرداخت کند؛ گفت: با توجه به اینکه از اعضای هیئت تحقیق و تفحص   صندوق رفاه هستم، در جریان گزارش‌هایی با این مضمون قرار گرفته‌ام که منابع مالی صندوق رفاه برای کارهایی غیر از وام دانشجویی هزینه شده است؛ بررسی  میزان صحت این گزارش‌ها نیازمند تحقیقات بیشتری است تا ما بتوانیم به درستی تصمیم بگیریم. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا منابع مالی صندوق، در فعالیت‌های اقتصادی هزینه شده است، گفت: بله، گزارشاتی وجود دارد که  وزارت علوم و  برخی افراد برخلاف قانون از منابع مالی صندوق استفاده کردند؛ پرونده صندوق رفاه همچنان باز است و تحقیقات ادامه دارد تا صحت و سقم ماجرا مشخص شود.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی در خصوص زمان اعلام نظر هیئت تحقیق و تفحص گفت: با توجه به ابعاد مختلف پرونده و تعداد گزارشاتی که به ما رسیده است، اعلام نظر، زمان بیشتری می‌طلبد؛ امیدواریم پس از پایان تعطیلات مجلس نظر هیئت تحقیق و تفحص از صندوق رفاه را اعلام کنیم. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شکوری اسنقی مهربان
۱۳:۰۸ ۱۹ تير ۱۳۹۷
به اینگونه مسائل بااااااااااااااااااااااایدااااااشدمجازات لحاظ وفوری رسیدگی شود
Iran (Islamic Republic of)
شکوری اسنقی مهربان
۱۳:۰۸ ۱۹ تير ۱۳۹۷
به اینگونه مسائل بااااااااااااااااااااااایدااااااشدمجازات لحاظ وفوری رسیدگی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۱۹ تير ۱۳۹۷
توروخدا مشکلات ما مردم از گرونی رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۱:۳۵ ۱۹ تير ۱۳۹۷
یا خداااا
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۲۲ ۱۹ تير ۱۳۹۷
سلام .بنده ۳۱ ساله هستم ،فارغ التحصیل فوق لیسانس ریاضی محض_آنالیز از تبریز می باشم،اما #بیکار و# مجرد می باشم .به هر اداره و کارخانجات مراجعه می کنم کسی پاسخگو نیست(#فقر و# گرسنگی و# بیماری پدر و مادرم در خونه ی ما داد میزنه دیگر زندگی برام سخت تر شده.خدایا به خودت قسم ت میدم حافظ و نگهبان زندگی ما باش....) .لطفا مسئولان چاره ای بیندیشند.باتشکر
آخرین اخبار