معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: در حال حاضر حدود 120هزار کیلومتر از بیش از 200هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و شریانی موجود در کشور، راه روستایی است.

حیدر مطاعی، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور امروز در بازدید از جاده های فرعی و اصلی پارس آباد در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: در حال حاضر حدود 120هزار کیلومتر از بیش از 200هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و شریانی موجود در کشور، راه روستایی است، که نگهداری و توسعه راه های روستایی کمک زیادی به افزایش تولید و رونق کسب و کار روستایی و در نهایت پیشرفت و آبادانی کشور می کند.

وی همچنین گفت: ارتقای ایمنی جاده های شهرستان پارس آباد مغان ضروری بوده و باید در اولویت اجرایی وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تصریح کرد: طرح در دست اجرای چهاربانده کردن مسیر پارس آباد – سربند به عنوان یکی از طرح های ملی مهم، باید با شتاب بیشتری انجام شود.

وی با تاکید بر ادمه عملیات بهسازی و آسفالت راه فرعی محمود آباد طالقانی – عنبرلو تازه کند و ضرورت تعریض پل عنبرلو گفت: کار نگهداری از راه های ارتباطی روستایی از حدود یک سال قبل به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور واگذار شده است.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور  افزود: هم اکنون طرح های نیمه تمام زیادی در مجموعه کاری سازمان راهداری وجود دارد که با تکمیل و بهره برداری از آنها شاهد تحول اساسی در این حوزه خواهیم بود.

انتهای پیام/ع

ارتقای ایمنی جاده های شهرستان پارس آباد


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.