معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:دولت تا حد توان جلوی گرانی ها را می گیرد ولی مردم و فروشندگان باید انصاف را رعایت کرده و دست به گرانی نزنند.

سید محمود نوایی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهارکرد: در سه ماهه نخست امسال، 90 هزار بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفت و 2 هزار و 400 پرونده تشکیل شد که 55 درصد نسبت به سه ماهه اول سال گذشته رشد داشته است.

وی درباره کنترل گرانی و تورم گفت: دولت تا حد توان جلوی گرانی ها را می گیرد ولی مردم و فروشندگان باید انصاف را رعایت کرده و دست به گرانی نزنند.

معاون وزیر صنعت ،معدن و تجارت گفت: دولت تدبیر و امید با هدف حمایت از تولید کنندگان داخلی و مصرف کنندگان جلوی قاچاق کالا را می گیرد.

نوابی افزود: مبارزه با قاچاق کالا مورد تاکید مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری است و همه مدیران و مسئولان مربوطه موظف به جلوگیری از قاچاق هستند.

وی ادامه داد: دستگاه حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان در کنار 10 دستگاه دیگر امر­ مبارزه با قاچاق کالا را در اولویت خود قرار داده است.

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان با بیان اینکه بازرسی ها تشدید و جدی تر می شود افزود: مبارزه با کالای قاچاق، افزایش کیفیت محصولات ایرانی و کاهش تبلیغات تلویزیونی محصولات خارجی بهترین راه حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور است.

نوابی اعلام کرد: ماده 6 قانون حمایت از مصرف کنندگان اجرایی شده و لازم است دستگاه های خدمات رسان نسبت به تکریم مصرف کننده و خدمت رسانی مطلوب اهتمام جدی داشته باشند .

وی گفت: تکریم ارباب رجوع فقط قرار دادن مبلمان و صندلی در اداره و دادن چای و آب معدنی نیست بلکه تسریع در رسیدگی به امور مردم بهترین راه جلب رضایت مردم است.
در این همایش از فعالان و حامیان مصرف کننده استان اردبیل تجلیل شد.

انتهای پیام/ح

رشد 55 درصدی بازرسی ها از واحدهای صنفی در کشور

برچسب ها: واحد صنفی ، بازرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
گرانی تاچه چه حد