معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: برنامه‌ریزی شده تا در قالب طرح مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی یک هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی جدید ایجاد شود.

بهمن حسین‌زاده ،معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل صبح امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: توسعه اشتغال یکی از مهمترین اولویت‌ها در استان بوده که در همین راستا هدفگذاری شده تا 20 هزار فرصت شغلی جدید در اردبیل ایجاد شده و بخش مهمی از مشکلات در این حوزه برطرف شود.

وی افزود: در قالب این طرح و نیز طرح اشتغال فراگیر تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت برای فعالیت‌ها در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی، خدمات وصنعت ارائه شده و تلاش و جدیت بر این است تا با همکاری و مشارکت سرمایه‌گذاران بتوانیم شاهد توسعه فرصت‌های شغلی در منطقه در قالب این طرح‌ها باشیم.

حسین‌زاده با اشاره به اجرای طرح مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی گفت: برنامه‌ریزی شده تا در قالب این طرح یک هزار و 500 فرصت شغلی جدید ایجاد شود که در راستای تحقق این مهم جوانان جویای کار می‌توانند به واحدهای صنفی و کاریابی‌ها مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر 42 هزار واحد صنفی در سطح استان اردبیل فعال بوده که با اجرای مصوبه دولت و اجرای طرح مهارت‌آموزی در این واحدها شاهد توسعه اشتغال در استان خواهیم بود.

انتهای پیام/ع

ایجاد 20 هزار فرصت شغلی جدید در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.