سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: به تعداد بازیکنانی که در تیم ملی داشتیم از جام جهانی ۲۰۱۸ درآمد خواهیم داشت.

برای پول پرسپولیسی های حاضر در جام جهانی لحظه شماری می کنیمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس در گفتگو با رادیو درباره میزان درآمد این باشگاه از حضور بازیکنانش در جام جهانی 2018 گفت: به تعداد بازیکنانی که در تیم ملی داشتیم از جام جهانی درآمد خواهیم داشت. طبق جدول، درآمد باشگاه‌ها از جام جهانی تعریف شده است، اما باید ببینیم جدول فدراسیون فوتبال به چه شکلی است و میزان درآمد به چه شکل تقسیم می‌شود. ما روی این پول حساب باز کرده ایم و برای دریافت این پول لحظه شماری می‌کنیم.

گرشاسبی درباره وضعیت آکادمی این باشگاه و تاثیر محرومیت باشگاه پرسپولیس از نقل و انتقالات بر روی عملکرد تیم‌های پایه این باشگاه اظهار کرد: محرومیت ما از رده نونهالان تا بزرگسالان بود. تیم نونهالان ما ۱۱ نفر هم نمی‌شود تا به زمین بروند و بازی کنند. در هر صورت مجبوریم این وضعیت را سپری کنیم تا پنجره نقل و انتقالاتی مان باز شود و جبران کنیم.

او درباره اینکه قبل از جام جهانی اعلام کرده بود که بعد از این مسابقات درباره دعوت نشدن سیدجلال حسینی مطالبی ارائه می‌دهد تصریح کرد: الان قرار است همه در آرامش کار کنیم تا تیم ملی حداقل در جام ملت‌های آسیا نتیجه بگیرد. صحبت‌هایی با تاج داشته‌ایم و مسائل در حال پیگیری است. همانطور که گفتم قرار است فعلا کمک کنیم تا تیم ملی به موفقیت برسد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به این سوال که آیا از برانکو خواسته است تا درباره تیم ملی حرفی نزند بیان کرد: بله همینطور است. بهتر بود همه گلایه‌ها بعد از جام جهانی با حضور در فدراسیون فوتبال مطرح و بعد از آن رسانه‌ای می‌شد.

گرشاسبی درباره آخرین وضعیت مصدومیت سیدجلال و اینکه آیا او به دیدار سوپرجام می‌رسد یا خیر اضافه کرد: حسینی در تمرینات دچار کشیدگی جزیی شده بود که اکنون این مشکل رفع شده است و می‌تواند بازی کند.

او در مورد اردوی پرسپولیس در کشور کرواسی گفت: اردوی خوب و به موقعی در کرواسی داشتیم در فضایی بدون حاشیه و در سکوت کامل تمریناتمان را انجام دادیم. در برخی از مواقع مربی یک تیم می‌خواهد سر یک بازیکنانش فریاد بزند که این کار را نمی‌توان در حضور هواداران انجام دهد. برخی گفتند چرا خارج از کشور اردو زده‌اید. اردوی ما در کرواسی خیلی ارزان‌تر از برخی از مکان‌های داخلی بود. ما باید کجا اردو می‌زدیم. در داخل کشور جای مناسبی برای اردو زدن نداریم. باید به این نکته توجه کنیم که پرسپولیس به هر شهرستانی که برود هواداران به محل تمرین و هتل تیم هجوم می‌آورند و دیگر اسم آن را اردو نمی‌توان گذاشت. حتی ما برای بازی‌های لیگ هم زمانی که به شهرستان می‌رویم به دلیل هجوم هوادارانمان تمرین روز قبل بازی را لغو می‌کنیم به همین دلایل خواهش می‌کنم منصفانه قضاوت کنند.

گرشاسبی درباره زمان حضور علیرضا بیرانوند در تمرینات گفت: این بازیکن با ما قرارداد دارد و زمانی که از سفر برگردد با او صحبت می‌کنیم. در این مدت فشار زیادی روی بازیکنان ملی پوش بوده و یک ثانیه هم استراحت نداشتند به همین دلیل قرار است 2 هفته استراحت کنند تا از فشار و استرس دور شوند.

او درباره تمدید قرارداد وحید امیری و پیشنهادات خارجی که برای این بازیکن آمده است اضافه کرد: امیری واقعا یک الگو و قطعا بی‌حاشیه‌ترین فوتبالیست حال حاضر ایران است. این بازیکن بسیار فهمیده و باشعور است. اکنون هم در حال استراحت است و منتظریم به باشگاه بیاید تا با او صحبت کنیم تا هر چیزی که صلاح است اتفاق بیفتد.

گرشاسبی درباره برگزاری دیدار سوپرجام افزود: با برنامه ریزی که از قبل انجام شده است پرسپولیس آماده برگزاری این مسابقه است و در شرایط بازی قرار داریم. هر تصمیمی که گرفته شود عملی خواهیم کرد.

او درباره حواشی دیدار‌های تدارکاتی تیم پرسپولیس در کرواسی خاطر نشان کرد: این مسائل صحت ندارد. برانکو در اولین دیدار تدارکاتی ما هماهنگ کرده بود تا یکی از دروازه‌بانان جوانمان در دروازه حریف قرار بگیرد تا محک بخورد. این موضوع هم بیشتر به دلیل هماهنگی و محک خوردن جوانان بود. بازیکنان جوان در تیم پرسپولیس شکل می‌گیرند و مطمئن باشید در آینده ستار‌های زیادی از بین آن‌ها به فوتبال کشورمان معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

بیرانوند در آستانه عقد قرارداد با ریزه اسپور

پرسپولیس ۱ - اینتر زاپرشیچ صفر

اردوی پرهزینه پرسپولیس در کرواسی

انتهای پیام/

اظهارت گرشاسبی درباره پرسپولیس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار