متقاضیان شرکت در هشتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان تیر ماه فرصت دارند نام نویسی کنند.

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  رحیمی مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان گفت:مهلت ارسال آثار به  هشتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در دو بخش الکترونیکی و مکتوب به آدرس www.razavi.iranpl.ir درحال برگزاری است.

رحیمی با بیان اینکه فراخوان شرکت در این جشنواره از ۱۵ خرداد ماه آغاز شد افزود: در این دوره از جشنواره رضوی رده‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان شرکت می کنند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج سبک زندگی رضوی و گسترش فرهنگ کتابخوانی بیان کرد و ادامه داد: برای شرکت در این جشنواره ۷ کتاب از جمله کتاب‌های میهمان خراسان و مژده گل برای رده سنی کودکان، کاش تورا می دیدم و مسافر هشتم برای رده سنی نوجوانان، و همچنین کتاب‌های مهر ولایت در آسمان ایران، ماه هشتم و به سپیدی یک رویاء برای رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان معرفی شده است که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی در استان این کتاب‌ها را دریافت و در مسابقه شرکت کنند.

رحیمی با اشاره به اینکه جوایز نفیسی برای برگزیدگان این جشنواره پیش بینی شده است اضافه کرد: کودکان علاوه بر شرکت در روش مکتوب می‌توانند به دو شیوه نقاشی و ضبط فیلم و ارسال به سامانه پویش کتابخانه مجازی در این جشنواره شرکت کنند.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به دو روش فردی و خانوادگی به این جشنواره ارسال کنند گفت: سال گذشته بیش از ۱۳ هزار نفر در استان در این جشنواره شرکت کردند که از میان ۹۰ برگزیده ملی ۵ نفر از استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شدند.

گفتنی است ۲۵ مرداد اعلام نتایج و درشهریورماه هم مراسم اختتامیه جشنواره برگزار و از برگزیدگان تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/د

۲۵ مرداد اعلام نتایج کتابخانه رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.