مسجد جامعی گفت: کمیته امداد باید خدمات خیرین را ساماندهی کند تا مشارکت‌ها افزایش یابد و مدیریت کمیته امداد پر رنگ‌تر شود.

کمیته امداد باید برای تمام موسسات خیریه حکم پدر را داشته باشدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران در هفتاد و چهارمین جلسه علنی این نهاد در خطاب به سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: حفظ کرامت انسانی در کمک کردن بسیار اهمیت دارد؛ در واقع مهمترین مسئله فرهنگی ما حفظ کرامت انسان‌ها است.

وی با بیان اینکه منشا اعتماد گفتگوی متقابل است، گفت: کسی به پاکدستی شما شک ندارد اما ساختار اداری به نحوی است که باید اصلاح شود و تنها راه حل جلوگیری از بی‌اعتمادی مردم شفافیت در نهاد کمیته امداد است. برای این مهم باید حجم دریافت ها و هزینه‌ها را در صحن علنی شورا ارائه دهیم.

مسجد جامعی با اشاره به اینکه در موسسات خیریه انسان‌های با اخلاقی وجود دارند که بی‌سر و صد کار خیر انجام می‌دهند، گفت: کمیته امداد باید برای تمام موسسات خیریه حکم پدر را داشته باشد و خدمات خیرین را ساماندهی کند. بر این اساس مشارکت‌ها افزایش می‌یابد و جنبه مدیریت کمیته امداد پر رنگ‌تر می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار