معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: جامعه ورزش استان تا پایان تیرماه سال جاری تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می گیرد.

جامعه ورزش استان زیر پوشش بیمه تکمیلی قرار می گیرندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن دارششدر، معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان بیان کرد: پیش از این قهرمانان، مدال آوران، پیشکسوتان و مستمری بگیران از بیمه تکمیلی استفاده می کردند اما از این پس هیات های ورزشی استانی و شهرستانی، باشگاههای ورزشی و سایر ورزشکاران نیز می توانند از این بیمه استفاده کنند.

وی ادامه داد: همه قهرمانان و مدال آوران المپیک، مسابقات جهانی، آسیایی، کشوری، استانی و ورزشکاری که عضو هیچ صندوق بیمه درمانی نیست، می توانند با عضویت در این صندوق و پس از گروه بندی بر اساس سوابق ورزشی، فرد و خانواده اش از مزایای بیمه تکمیلی و تخفیف های مورد نظر آن استفاده کنند.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه ثبت نام از متقاضیان از 9 تیر ماه آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد افزود: آن دسته از افرادی هم که عضو این صندوق نیستند، با ارائه سوابق ورزشی می توانند عضو و صاحب بیمه تکمیلی شوند.

وی گفت: متقضیان می توانند با در داشتن کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، معرفی نامه از هیات ورزشی استان، یک قطعه عکس و یک برگ تصویر احکام قهرمانی یا کارت مربیگری و یا کارت شناسایی به حوزه معاونت پشتیانی اداره کل ورزش و جوانان استان مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ب

جامعه ورزش می توانند صاحب بیمه تکمیلی شوند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.