هافبک تیم ملی روسیه گفت: ضربات پنالتی مانند قُمار است همانطور که ما در یک‌هشتم نهایی توانستیم اسپانیا را با پنالتی شکست دهیم، کرواسی نیز توانست ما را شکست دهد.

چریشف:ضربات پنالتی همیشه مانند قمار استبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "دنیس چریشفهافبک تیم ملی روسیه بعد از شکست تیمش در برابر کرواسی در جام جهانی 2018 اظهار داشت: ضربات پنالتی همیشه مانند یک قمار است و همانگونه که تیم ما در یک‌هشتم نهایی توانست اسپانیا را با ضربات پنالتی شکست دهد، کرواسی نیز توانست تیم ما را مغلوب خود کند، اما از این پس فوتبال روسیه فقط در جهت پیشرفت حرکت خواهد کرد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او در ادامه گفت: ما به تیم و مربی خود باور داشتیم و گمان داشتیم بعد از تساوی ۱-۱ در بازی دوستانه با ترکیه در جام جهانی، همه چیز روبه راه خواهد شد و حال بسیار ناراحت هستیم که نتوانستیم این رقابت مهیج را ادامه دهیم. تیم ما امروز از ۲۰۰ درصد توان و انرژی خود استفاده کرد، اما باز هم مغلوب کروات‌ها شدیم.

او در پایان گفت:باخت همیشه تلخ است به خصوص وقتی در خانه و مقابل هواداران کشور باشد با این حال در تمام این مدت حمایت هواداران را احساس کردیم و به همین خاطر باید از همه‌ی هواداران تشکر کنیم.

بیشتر بخوانید:

روسیه 2(3) - کرواسی 2(4)/بازگشت کروات ها به نیمه نهایی پس از 20 سال با نابودی رویای میزبان +فیلم

انتهای پیام/

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

صحبت های هافبک تیم ملی روسیه پس از باخت در برابر کروات ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار