نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از ایجاد 4 باغ شهر جدید در استان خبر داد.

ایجاد 4 باغ شهر جدید در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرای سیستم فاضلاب این روستا بیش از ۱۰ میلیاردتومان اعتبار نیاز داشت که در حال حاضر ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای ساماندهی فاضلاب این روستا تامین اعتبار شده که رقم خوبی است.

وی با اشاره به اینکه  در خصوص آسفالت جاده روستا نیز تمهیداتی در نظر گرفته شده است،افزود: اقدامات در این زمینه پس از اتمام عملیات ساماندهی فاضلاب روستایی شروع می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:با اجرایی شدن کلانشهر همدان روستاهای دهپیاز، جورقان، گراچقا و امزاجرد داخل رینگ سوم قرار می گیرند و جزء کلانشهر محسوب می شوند.

حاجی بابایی اظهار داشت: در طرح جامع کلانشهر همدان روستاها به باغ شهر همدان تبدیل می شوند به این معنا که حالت روستایی خود را نگه میدارند اما از امکانات و خدمات شهری استفاده می کنند.

وی  بابیان اینکه منافع همه در اجرای مقوله کلانشهر است که با پیشرفت پروژه ها در چند ماه آینده ارزش واقعی خود را نشان می دهد، تاکید کرد: همدان و بخش مرکزی و کل استان با اجرای پروژه های ملی پیش بینی شده به ویژه کلانشهر همدان اعتبار و جایگاه ملی می یابد.

حاجی بابایی در رابطه با مشکلات آب شرب روستا نیز گفت: در این زمینه گام هایی برداشته شده و جلسات متعددی با مسئولین داشته ایم و خوشبختانه دستاوردهای بسیار مطلوبی نیز کسب شده است.

انتهای پیام/ب

4 روستا به کلانشهر تبدیل می شود

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.