نایب‌رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان شمالی گفت: تیم سپکتاکرا نوجوانان دختر خراسان شمالی بعد از سه سال به مسابقات لیگ کشوری به میزبانی زنجان اعزام خواهند شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛، عفت کهندل نایب‌رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان شمالی گفت: اعضای تیم خراسان شمالی را خانم‌ها آتوسا حسین زاده، یاسمن الهی، مرضیه علوی، فاطمه حصاری تشکیل می‌دهند که این تیم را خانم نسرین درتومی مربیگری و عفت کهندل سرپرستی خواهند کرد.

وی افزود: با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان و رئیس گروهی هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان این رشته بعد از ۳ سال مجدداً در هیات انجمن‌های ورزشی راه‌اندازی شده و در سالن اختصاصی خود تمرینات را انجام می‌دهد.

کهندل گفت: این تیم در سال‌های پیش هم در لیگ ۱ کشور حضورداشته و امروز بعد از وقفه‌ای که داشته مجدداً با اعزام تیم در سه رده نوجوانان و جوانان و بزرگسالان فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: مربی این تیم در بخش بانوان نسرین درتومی است که در رده بزرگسالان هم مشغول به فعالیت است، ایشان در چند اردوی تیم ملی شرکت داشته‌اند و از نظر کیفیت تکنیک و تاکتیک تیم در حد بالایی است.

گفتنی است: تمرینات این تیم در سال ۹۶ آغازشده و اعزام بازیکنان نوجوانان از تاریخ ۱۹ تیرماه تا ۲۲ تیر ماه به میزبانی زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ط


برگزاری مسابقات کشوری سپکتاکرا نوجوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.