شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش ۱۱.۲۰۰ واحدی به پله ۱۱۰ هزار و ۸۵۱ واحدی رسید.

رشد شاخص بورس/ فرابورس افت کردبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۸۵.۲۷۹ واحدی به پله ۱۱۱ هزار و ۳۳۱ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱۷۰ میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۴ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروزنماد فارس، کگل، کچاد، فاسمین با روند صعودی و نماد فولاد، تاپیکو، خساپا با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۵۹.۲ واحد کاهش به پله ۱ هزار و ۲۴۱ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۸۰ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۶ میلیون سهم طی ۴ هزار نوبت معاملاتی است.

فرابورس افت کرد

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با رشد ۵۵.۵ واحدی به پله ۱۱۱ هزار و ۵۷ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از یک میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۴۴ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروزنماد فارس، رانفور، پارسان، وامید، رمپنا با روند صعودی و نماد فولاد، تاپیکو با روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با ۴۹.۳ واحد کاهش به پله ۱ هزار و ۲۴۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۳۵ میلیون سهم طی ۲۹ هزار نوبت معاملاتی است.

شاخص بورس ۱۱واحد کاهش یافت

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش ۱۱.۲۰۰ واحدی به پله ۱۱۰ هزار و ۸۵۱ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از یک میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۶۲ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروزنماد فارس، رانفور، پارسان، وامید با روند صعودی و نماد کگل، فولاد، تاپیکو با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با ۴۲.۴ واحد کاهش به پله ۱ هزار و ۲۳۹ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۵۰ میلیون سهم طی ۳۹ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار