مدیر دفتر پرستاری بیمارستان آتیه همدان از انجام روزی 45 عمل جراحی در این بیمارستان خبر داد.

انجام روزی 45 عمل جراحی در بيمارستان آتيه همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ راضیه حسینی شاخص، مدیر دفتر پرستاری بیمارستان آتیه همدان با بیان اینکه در طی این هفت سال سابقه  دفتر پرستاری بیمارستان تامین اجتماعی همدان رتبه چهارم و سوم دفتر پرستاری کشور و رتبه دوم دفتر پرستاری در بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی را کسب کرده است، گفت: سال 95 دفتر پرستاری بیمارستان آتیه رتبه اول را بین تمام بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی به دست آورد.

وی با اشاره به اینکه از لحاظ پرستاری وضعیت مطلوبی در بیمارستان آتیه حاکم است، خاطرنشان کرد: بخش‌های مختلف نظیر بستری، سرپایی و ستاره دار که تخت به آن تعلق نمی‌گیرد زیر نظر دفتر پرستاری در بیمارستان آتیه اداره می‌شود.

مدیر دفتر پرستاری بیمارستان آتیه همدان با بیان اینکه درمانگاه‌های تخصصی و عمومی بسیار فعال هستند و در روز تقریباً 700 مراجعه‌کننده در این مرکز ثبت می‌شود، گفت: در بخش بستری با 156 تخت فعال و 19 تخت اکسترا خدمات ارائه می‌شود.

حسینی شاخص با بیان اینکه جراحی عمومی زنان، جراحی عمومی مردان، بخش داخلی، بخش قلب، «سی سی یو»، اطفال، نوزادان و « ان آی سی یو»  و زنان و زایمان شامل بخش بستری است، افزود: بعضی از بخش‌ها نظیر اتاق عمل، زایشگاه و اورژانس از تخت‌های ستاره‌دار برخوردارهستند.

وی از بستری تقریباً 160 بیمار در طول روز در بیمارستان آتیه همدان خبر داد و افزود: به طور میانگین بین 35 تا 45 عمل جراحی در طول روز در بیمارستان آتیه همدان انجام می‌شود که به عمل جراحی کوچک، متوسط و بزرگ تقسیم شده است.

انتهای پیام/ب

بستری 160 بیمار در بیمارستان آتیه همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار