سرپرست مدیریت پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی میزان فلرینگ در سه‌ماهه نخست امسال در این پالایشگاه را ۱۰.۱۱میلیون استاندارد مترمکعب دانست و گفت: این میزان فلرینگ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳درصد کاهش یافته است.

میزان فلرینگ پالایشگاه اول پارس جنوبی ۱۳درصد کاهش یافته استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مهرداد عبدی ظهر امروز در نشست بررسی روند تولید گاز در پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی یکی از از برنامه‌های مهم پالایشگاه اول پارس جنوبی را کاهش مشعل‌سوزی و بهره‌وری از گاز‌های مشعل‌ها دانست و اظهار داشت: در این راستا میزان مشعل‌سوزی در سه ماه نخست امسال به ۱۰.۱۱ میلیون استاندارد مترمکعب رسید.

وی با بیان اینکه این میزان در سال گذشته ۱۱.۶۱ میلیون مترمکعب بوده است گفت: میزان فلرینگ در این پالایشگاه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد کاهش یافته است.

سرپرست مدیریت پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی به تولید و فرآوری گاز در این پالایشگاه اشاره کرد و گفت: در سه ماه نخست امسال ۲.۶ میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی فرآورش شده است.

عبدی راجع به تولید میعانات گازی در این پالایشگاه ابراز کرد: در سه ماه نخست امسال ۲ میلیون و ۷۱۸ هزار بشکه میعانات گازی در پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی تولید و صادر شده است.

وی تولید روزانه متوسط گاز در پالایشگاه اول در ۳ ماهه امسال را ۲۷.۵ میلیون استاندارد مترمکعب دانست و افزود: در سه ماه نخست امسال همچنین ۸ هزار و ۳۵۰ هزار تن گوگرد دانه‌بندی در پالایشگاه اول تولید شد و متوسط میزان تولید گوگرد مایع روزانه ۱۰ هزار و ۲۹۳ تن برآورد شده است.

انتهای پیام/م

کاهش ۱۳درصدی فلرینگ در پالایشگاه اول پارس جنوبی

برچسب ها: گاز ، استاندارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.