برگزاری جشن در بقاع متبرکه و محافل انس با قرآن در ایام دهه کرامت در مزار امامزادگان استان قم برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل حسینی مقدم،مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم،با اشاره به روز بزرگداشت امامزادگان گفت: یک روز در دهه کرامت به بزرگداشت این روز اختصاص پیدا کرده و در این راستا ستاد بزرگداشت روز امامزادگان در قم تشکیل شده است، در ایام دهه کرامت اعزام مبلغین و برپایی غرفه‌های معرفت را در مزار امامزادگان استان خواهیم داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم اضافه کرد: برگزاری جشن در بقاع متبرکه با حضور خادمان حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت خواهیم داشت، همچنین بخشی از اجرای نیات واقفین در کمک به نیازمندان در این دهه صورت می‌گیرد، همچنین محافل انس با قرآن هم در ایام دهه کرامت در مزار امامزادگان استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امسال برگزاری همایش امامزادگان استان قم را با حضور آیت‌الله سعیدی امام جمعه شهر قم در مزار امامزاده سید معصوم در دهه کرامت خواهیم داشت، این امامزاده جایگاه خاصی در منطقه نیروگاه دارد.

حسینی مقدم در پایان با اشاره به جشن های دهه کرامت یادآورشد: امسال بیشتر از سال گذشته جشن در این دهه در بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود، برپایی غرفه‌های معرفت در این بقاع استقبال فراوان مردم را به دنبال دارد.

انتهای پیام/ح

برگزاری همایش امامزادگان استان قم در دهه کرامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار