سرپرست تیم سپیدرود گفت: برای جذب بازیکنان خارجی با مشکل مواجه هستیم، اما به خداداد عزیزی اعلام کرده ایم لیست مدنظرش را به باشگاه بدهد.

ناظمی: برای جذب بازیکن خارجی با مشکل مواجه هستیمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افشین ناظمی سرپرست تیم سپیدرودرشت درباره وضعیت این باشگاه گفت: شرکت نوین طی نقل و انتقالات انجام شده باشگاه سپیدرود را قانونی تحویل گرفته و سرمربی خود را انتخاب کرده است و به زودی نیز با بازیکنان سال گذشته تسویه حساب خواهیم کرد. تمرینات زیر نظر خداداد عزیزی پیگیری می‌شود و ۲ بازی تدارکاتی نیز برای تیم در روز‌های دوشنبه و پنجشنبه هفته جاری پیش بینی شده است.

او در ادامه گفت: فدراسیون فوتبال امروز تکلیف مالکیت باشگاه سپیدرود را مشخص می‌کند و به احتمال فراوان شرکت نوین را مالک اعلام می‌کند و بازیکنانی که با تن زاده قرارداد امضا می‌کنند باید این موضوع را در نظر بگیرند.

او افزود: برای جذب بازیکن خارجی با مشکل مواجه هستیم، اما مالک باشگاه به خداداد عزیزی اعلام کرده است نام نفرات مدنظرش را بدون درنظر گرفتن این موضوع به باشگاه تحویل بدهد.

بیشتر بخوانید:

ایوب کلانتری به سپیدرود پیوست

کوروش ملکی و محمد شادکام به سپیدرود پیوستند

ناظمی در مورد نقل و انتقالات سپیدرود گفت: ۱۰ بازیکن فصل گذاشته قرارداد خود را با باشگاه سپید رود تمدید کردند و ۲ بازیکن زیر ۲۳ سال و ۴ بازیکن لیگ برتری نیز با تیم قرارداد خواهند بست تا در زمان کمی که باقی مانده است تیم به آمادگی کامل برسد و بازیکان زیر نظر خداد عزیزی تمرینات خود را پیش ببرند.

سرپرست تیم سپیدرود درباره وضعیت بدهی این باشگاه اذعان داشت: مبلغی را هیئت فوتبال برای تیم سپیدرود در نظر گرفته است که پرداخت آن جز تعهدات شرکت نوین است و این شرکت نیز نیز به تعهدات خود عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/

اظهارات افشین ناظمی درباره باشگاه سپیدرود رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار