محمد زاهدی گفت: کشاورزان برای تحویل گندم باید در سامانه ثبت نام کنند.

 کشاورزان برای تحویل گندم باید در سامانه ثبت نام کنندمحمد زاهدی  سرپرست معاونت تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  گفت: کشاورزان برای تحویل گندم باید در سامانه ثبت نام کنند در غیر این صورت مراکز خرید گندم با آنها را تحویل نمی‌گیرند و هنگام مراجعه به مراکز خرید برای تحویل گندم با مشکل مواجه می‌شوند.

وی اضافه کرد: برای رفاه حال کشاورزان سامانه ثبت نام پهنه بندی باز است و گندمکاران می‌توانند به جهاد کشاورزی استان مراجعه کنند و در سامانه ثبت نام کنند.

از ثبت در سامانه تا تحویل گندم حد اکثر تا ۴۸ ساعت

سرپرست معاونت تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی ادامه داد: از هنگام ثبت نام در سامانه سیلو تا زمان تحویل محصول کشاورزان حداکثر ۴۸ ساعت طول خواهد کشید.

وی بیان کرد: کشاورزان عزیز باید به این نکته توجه کنند که گندمی را که یک سال برای آن زحمت کشیده اند حتما  به مراکز خرید رسمی دولت تحویل دهند تا صرف تولید نان شود.

زاهدی اظهار کرد: در سال جاری مانند سال‌های گذشته محصول تولیدی کشاورزان به صورت تضمینی خرید می‌شود و در حدود ۳۲ مرکز خرید اصلی و فرعی در سطح استان فعال است.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۳۹ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
کدوم سامانه؟