سرپرست هیات ورزش کارگری استان سیستان وبلوچستان گفت:کارگران کوهنورد سیستان و بلوچستان به قله کلار در شهر بروجن از استان چهارمحال و بختیاری صعود کردند.

سید مهدی امیرجهانشاهی سرپرست هیات ورزش کارگری استان سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: کارگران کوهنورد سیستان و بلوچستان متشکل از ۵ کوهنورد به قله ۳ هزار و ۶۱۲ متری کوه کلار در شهر بروجن از استان چهارمحال و بختیاری صعود کردند.

سید مهدی امیرجهانشاهی افزود: این صعود بصورت سراسری و با حضور بیش از ۱۳۰ ورزشکار از استان‌های سیستان وبلوچستان، گیلان، کهکیلویه و بویراحمد، یزد، البرز، قزوین، فارس، مازندران، لرستان، کرمان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، اذربایجان غربی، گلستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، زنجان و هرمزگان برگزار شد و کارگران ورزشکار نشان دادند که کارگر ایرانی می‌تواند قله‌های جهانی را نیز زیرپا گذارد.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۵ تیم ورزشی کارگری به مسابقات کشوری اعزام شده اند، از اعزام تیم دو و میدانی بانوان کارگر استان به مسابقات کشوری که در دهه سوم تیرماه در بروجرد برگزار می‌شود خبر داد.

انتهای پیام/ع

صعود کوهنوردان کارگر  سیستان و بلوچستان بر فراز قله‌های زاگرس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار