معاون امور بین الملل دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: حقوق بشر آمریکایی خوی استکباری دارد و هر چیزی که بر ضد رژیم صهیونیستی باشد این‌ها ضد حقوق بشر می‌نامند.

نشست حقوق بشر آمریکایی از منظر رهبر معظم انقلاببه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محسن پاک آیین دیشب در نشست تخصصی "حقوق بشر آمریکایی از منظر رهبر معظم انقلاب" در دانشگاه علوم اسلامی رضوی مشهد افزود: علت خروج آمریکا از شورای حقوق بشر سازمان ملل هم صدور برخی قطعنامه‌های ضداسرائیلی بود؛ امروز دولت‌های مختلف با یکجانبه گرایی آمریکا مخالفت می‌کنند و همه به دنبال چند جانبه گرایی هستند.

وی گفت: با توجه به وضع حقوق بشر آمریکایی که ارزش‌های انسانی و الهی را به چالش کشیده اند همه دستگاه‌ها و ارگان‌های رسمی و غیررسمی باید به صورت هماهنگ و منسجم برای افشای جنایات آمریکا و چهره واقعی حقوق بشر آمریکایی بیش از پیش تلاش کنند.

سید احسان قاضی زاده هاشمی رئیس فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی هم در این نشست افزود: خروج آمریکا از یونسکو، برجام، اقداماتش در گروه هفت و معاهده پاریس نشانگر یکجانبه گرایی آمریکا است و باید ضد بشر بودن دولت آمریکا و جنایات آنرا به نمایش بگذاریم.

حجت الاسلام نصر الله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در این همایش گفت: آمریکایی‌ها در پی از بین بردن استقلال ایران هستند. وظیفه داریم چهره واقعی آمریکا را به همه نشان دهیم و پرده از فریبکاری هایش برداریم.

گفتنی است ایجاد گفتمان سازی بین المللی مبتنی بر اندیشه‌های اسلامی و افشای چهره واقعی آمریکا و مدعیان دروغین حقوق بشر و نیز به چالش کشاندن آن‌ها پیرامون مسائل حقوق بشری در سطح بین الملل از اهداف این نشست بود.
 
 
انتهای پیام// ج.ر
 


دولت‌های مختلف امروز با یکجانبه گرایی آمریکا مخالفت می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.