نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه کرمان گفت: مسئولان باید ضمن ایجاد وحدت مشکلات معیشت مردم را جدی بگیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان معیشت مردم جدی گرفته شودحجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در مراسم نمازجمعه این هفته کرمان که با حضور مردم همیشه در صحنه کرمان در مصلی امام علی(ع) برگزار شد،گفت : مسئولان کشورما ضمن حفظ وحدت ، معیشت پایه و رفع مشکل از مردم را در برنامه قراردهند.

وی افزود:متاسفانه شاهد برخی دعواهای سیاسی درکشور هستیم درحالی که امروز زمان پرداختن به دعوا‌های سیاسی داخلی نیست بلکه تمام بخش های کشور باید درکنار هم متحد باشند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تصریح کرد: مسئولان باید بیشتر از قبل مراقب باشند و به مشکلات سر راه معیشت مردم فکر کنند والا گسل های کوچک ومشکلات کوچک بزرگ می شوند.

امام جمعه کرمان از مدیران خواست ضمن بازگویی واقعیت ها مردم را در جریان امور قرار دهند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بیان کرد:ردم بعنوان سرمایه‌های ملی همواره راهگشای مشکلات کشور بودند و در تمام صحنه‌ها از این نظام و اسلام دفاع کردند لذا باید از این سرمایه ها حفاظت شود نه اینکه باعث یاس وسرخوردگی آنها شویم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به کنار گذاشتن منفی بافی ها گفت: مشکلات موجود راهکار دارند و لازمه رفع این مشکلات، داشتن وحدت و همدلی حول محور ولایت فقیه است.

امام جمعه کرمان از مواضع رئیس جمهوری در سفر اخیر به کشور‌های سوئیس و اتریش تقدیر کرد و افزود: تمام مردم باید از این مواضع تحت توصیه‌ها و رهنمود‌های مقام معظم رهبری دفاع کنند ودرکنار آن باید مردان و جوانان متخصص را وارد صحنه کرد تا مشکلات کشور رفع شود.

وی سپس با اشاره به دشمنی های ادامه دار غربی ها اظهارداشت: اکنون فشار‌های اقتصادی، روانی و عملی علیه ایران آغاز شده و دشمنان کشور زمانی که از راه نظامی ناامید شدند توان خود را در زمینه عملی، روانی و اقتصادی معطوف کردند.

وی افزود: باید با سربلندی از مشکلات و نقشه‌های طراحی شده دشمن علیه جمهوری اسلامی  ودرواقع از تهدیدهایی که مطرح می شود به نفع انقلاب بهره ببریم.

خطیب جمعه کرمان تصریح کرد: همچنین مردم وبنگاههای اقتصادی نیز باید پرداخت مالیات‌ را جدی بگیرند، زیرا به رفع مشکلات اقتصادی کشور کمک می‌کند.


وی با بیان اینکه تبلیغات دشمن همه گیز وگسترده شده گفت: شیطان صفتها در عملیات‌ها و ایجاد هجمه وسیع تبلیغاتی تمام تلاش خود را برای جایگزینی ظلم و باطل به جای عدل می‌کنند و می‌خواهند با تمامی توان باطل را پایدار کنند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی افزود: برنامه‌های سمعی بصری مسموم، فکر و ذهن انسان را دچار وسوسه می‌کند لذا فیلم‌ها و موسیقی، مطبوعات و کتاب‌های منحرف کننده بخشی از عملیات تبلیغاتی شیطان صفتان است.

وی اظهار داشت: سند ۲۰۳۰، لشکر کشی به عراق و افغانستان برای ممانعت از استقلال این کشورها، بورسیه کردن، ترویج روابط نامشروع و طرح وعده‌های دروغین بخشی از نقشه‌های شیطان صفتان است.

نماینده، ولی فقیه در استان یادآور شد: رضاخان با روحانیت و حجاب برخورد کرد امروز نیز در راستای طرح رضاخانی دشمنان در پی برداشتن حجاب و تضعیف اسلام در کشور هستند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی افزود: آنچه در اسناد تاریخی موجود است عوامل و اربابان خارجی موجب این قتل عام وسیع در مشهد  و برداشتن حجاب توسط رضا خان شده بودند.

خطیب جمعه کرمان  ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام صادق (ع) تاکید کرد: از جمله مناسبت‌های این هفته روز عفاف و حجاب و سالگرد جریان سیاه تاریخی قتل عام صد‌ها نفر از مردم مشهد بود که در مسجد گوهرشاد برای دفاع از حجاب قیام کردند که باید از این مناسبت ها به بهترین شکل یاد کرد.

انتهای پیام/ح

نمازجمعه این هفته کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.