مدرس بین المللی دوومیدانی از حضور در دوره آموزش مربیگری سطح یک بین المللی دوومیدانی و کشور ایران ابراز رضایت کرد.

آنباراسو، مدرس بین المللی دو و میدانی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری دوره آموزش مربیگری سطح یک بین المللی دوومیدانی بیان کرد:اول از همه جا دارد از فدراسیون دوومیدانی ایران به دلیل برگزاری این همایش کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

او ادامه داد: دفعه دوم است که به ایران می آیم، اولین بار سال 2002 بود که به اینجا آمدم و خیلی خوشحالم که در این کلاس ها حضور دارم.

مدرس بین المللی در مورد سطح مربیان ایران هم گفت:خیلی هیجان انگیز و جالب بود چرا که مربیان ایرانی با اشتیاق و انگیزه فراوان این کلاس ها را شرکت می کردند.سطح تئوری و عملی این کلاس و همچنین این دوره بسیار بالا بود.البته هر چند که تنها مشکل عمده ما نداشتن آگاهی زبان انگلیسی از سوی مربیان ایرانی بود که آن هم با ترجمه صحبت هایم از سوی مترجم یک تعادل ایجاد شد.

آنباراسو درباره وضعیت دوومیدانی ایران هم تصریح کرد:با توجه به اینکه کشور ایران در ورزش های مختلف به خصوص ورزش دوومیدانی در جهان شناخته شده است و با برگزاری دوره های مربیگری و همچنین تشکیل سمینارها قطعأ دوومیدانی شانس کسب مدال در بازی های آسیایی جاکارتا و المپیک توکیو را خواهد داشت.

او درباره اینکه کدامیک از ورزشکاران ایران را می شناسد،گفت:سطح ورزشکاران ایرانی در آسیا خیلی بالاست به طوری که برخی از دوومیدانی کاران ایرانی در سطح جهان شناخته شده هستند مانند سجاد مرادی که در این دوره از کلاس ها حضور داشت و با توجه به رکورد 1:44 دقیقه در دوی 800 متر از حضور او در این کلاس ها بسیار شادمانم.

مدرس بین المللی دوومیدانی درباره سطح کیفی مربیان ایرانی هم اظهار کرد:بدون مربی اصلأ دوومیدانی وجود ندارد چرا که مربیان و ورزشکاران مکمل یکدیگرند تا بتوانند به موفقیت برسند.از نظر من مربیان ایران در سطح بسیار آیده آلی هستند.

آنباراسو در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوارند سطح دانش مربیان ایرانی پس از برگزاری این کلاس ها افزایش یابد،گفت:سئوال شما خیلی خوب است.فرآیند یادگیری یک فرآیندی است که اینجا قطع نمی شود و در طول زندگی باید مداوم هم وجود داشته باشد و هم تکرار شود.این دوره تنها یک مقدمه بود برای برگزاری و به نظرم فدراسیون دوومیدانی ایران باید با برگزاری سمینارها سطح دانش و آگاهی مربیان شان را بالا ببرد تا آنان بتوانند برای ورزشکاران شان موفق باشند.این کلاس ها سطح یک بود و خیلی زود باید مربیان سطح خودشان را به سطح دو و سه افزایش دهند.

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم اختتامیه دوره آموزش مربیگری سطح یک بین المللی دوومیدانی

کیهانی: ظرفیت کسب سه مدال در جاکارتا را داریم/حدادی لیاقت پرچمداری در بازی‌های آسیایی را دارد

انتهای پیام/

اظهارات مدرس بین المللی دوومیدانی درباره دوره آموزش مربیگری سطح یک بین المللی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار