رئیس امور مالیاتی شهرستان دشتی گفت: در ۲ ماه نخست امسال از محل اعتبارات ارزش افزوده و عوارض آلایندگی ۸۲ میلیارد ریال به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و امور عشایر شهرستان دشتی واریز شد.

واریز ۸۲ میلیارد ریال به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و امور عشایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسین کردوانی ظهر امروز در نشست با امام جمعه و مسئولان شهرستان دشتی و بخش کاکی با تاکید بر توجه به زیرساخت‌های عمرانی در شهر‌ها و روستا‌ها اظهار داشت: بخشی از اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از محل ارزش افزوده و عوارض آلایندگی تامین می‌شود که این اعتبار در توسعه زیرساخت عمران شهری و روستایی موثر است.

وی با قدردانی از همکاری مودیان مالیاتی در شهرستان دشتی افزود: مهمترین رویکرد این اداره تعامل با همه فعالان اقتصادی، اصناف و جلب اعتماد و رضایتمندی مودیان مالیاتی شهرستان است.

رئیس امور مالیاتی شهرستان دشتی از پرداخت اعتبارات ارزش افزوده و عوارض آلایندگی خبرداد و گفت: در ۲ ماه نخست امسال از محل اعتبارات ارزش افزوده و عوارض آلایندگی ۸۲ میلیارد ریال به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و امور عشایر شهرستان دشتی واریز شد.

کردوانی بیان کرد: در این مدت ۳۶ میلیارد ریال به حساب شهرداری خورموج سهم شهرداری خورموج، یک میلیاردریال سهم شهرداری کاکی و مبلغ ۳.۵ میلیارد ریال سهم شهرداری بادوله بوده است.

وی با بیان اینکه مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان سهم شهرداری شنبه بوده است خاطر نشان کرد: در دو ماه امسال مبلغ ۲۹ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال سهم دهیاری‌ها و مناطق عشایری شهرستان دشتی بوده و واریز شده است.

امام جمعه کاکی با اشاره به سرعت و عملیاتی شدن اجرای طرح تحول نظام مالیاتی کشور اظهار داشت: تحولی که اصلاح موفق ساختار اقتصاد، توسعه فعالیت‌های تولیدی و توسعه کیفی بخش خدمات، گسترش پایه‌های مالیاتی و حذف معافیت‌های غیرضرور، برطرف کردن محدودیت‌های بودجه‌ای سازمان، تامین نیروی انسانی، و اتخاذ تمام تدابیر قانونی را به دنبال داشته باشد ضروری است.

حجت‌الاسلام محمد محمدی با تاکید بر فرهنگ‌سازی مبنی بر پرداخت مالیات افزود: اگر ایجاد امنیت، رفاه اجتماعی و گسترش خدمات از مزایای پرداخت مالیات است پس باید با فرهنگ سازی مناسب، مردم را از مزایای پرداخت مالیات آگاه کرد.

وی بیان کرد: باید شهرداری‌ها ودهیاری‌ها بازگشت ثروت‌های از شهر رفته در قالب توزیع عادلانه تخصصی منفعت عمومی شفاف به مردم بازگو کنند تا مالیات در متن زندگی مردم جا باز کند.

امام جمعه کاکی اتاق شیشه‌ای مالیات و فرایند توزیع عادلانه ثروت‌های مالیاتی را بسیار مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: اداره مالیات شهرستان دشتی دارای مدیری خدوم و کارکنانی پرتلاش و با تدبیر تاکنون موفق عمل کرده و بازاریان، سرمایه گذاران و متولی امر اقتصاد از بدنه مردم انصافا همکاری شایسته‌ای با این مجموعه دارند.

انتهای پیام/م

۸۲ میلیارد ریال به شهرداری‌ها و دهیاری‌های دشتی تخصیص یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.