سید عزت الله ضرغامی با انتشار یک استوری، به نامه تشکر اخیر سردار سلیمانی به دکتر روحانی واکنش متفاوتی نشان داد و در ادامه به ذکر خاطره‌ای جالب از رئیس جمهور اصلاحات پرداخت.

ضرغامیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از انتشار نامه دیروز سردار حاج قاسم سلیمانی به رییس جمهور و تشکر از وی بابت مواضع صریح و مقتدرانه ایشان در برابر دشمن، در فضای مجازی واکنش‌های زیادی را شاهد بودیم. در این بین واکنش سید عزت الله ضرغامی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به این نامه و بیان خاطره ای از رییس جمهور دوره اصلاحات ، جالب و قابل تامل است.

در ادامه متن استوری و تصویر آن را مشاهده  می‌کنید.

"رئیس جمهور دست منتقدین را می‌بوسد و سردار هم دست رئیس جمهور را! با همین دست فرمون جلو بریم خوب است. حالا که بازار بوسه داغ است، یادی کنیم از یکی از روسای جمهور سابق که در پایان یک همایش بین المللی با اطرافیان آفریقایی روبوسی کرد.چون نفرات بعدی امریکایی و اسرائیلی بودند ، برگشت و با همان سیاهان قبلی روبوسی را تکرار کرد".

ضرغامی

لازم به ذکر است ضرغامی قبلا گفته بود: "آقای خاتمی در یکی از جلسات گفتند: در انتهای یک همایش بین المللی همه رؤسای جمهور بعد از انداختن عکس یادگاری، شروع کردند به روبوسی با هم. کنار دست من یکی از رؤسای جمهور آفریقایی بود. با او روبوسی کردم. وقتی به سمت دیگر برگشتم دیدم تقریبا کنار رؤسای جمهور آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستاده ام. موقعیت خطیر و خانمان بر باد دهی بود. سریع برگشتم و شروع کردم دوباره رئیس جمهور آفریقایی را بوسیدن!".

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۷
توروخدا به فکر مشکلات گرانی هم باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۴ تير ۱۳۹۷
درود بر ایشان
آخرین اخبار