آتش سوزی ساختمان مسکونی در شهرک مسعودیه، با تلاش نیرو‌های آتش نشانی مهار و کاملا خاموش شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین کاظمی فرمانده نیرو‌های آتش نشانی اظهار کرد: در ساعت ۶:۱۵ صبح امروز(پنجشنبه) حادثه آتش سوزی ساختمان مسکونی در شهرک مسعودیه از سوی شهروندان به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۵ و ۳۷ به همراه گروه امداد و نجات ۲، نردبان هیدرولیکی و خودرو حامل دستگاه‌های تنفسی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، خود را به شهرک مسعودیه، خیابان پیام رساندند.

آتش‌سوزی انباری یک ساختمان مسکونی در شهرک مسعودیه مهار شد/ مصدومیت مرد 40 ساله در حادثه + عکس

فرمانده نیرو‌های آتش نشانی اعزام شده به محل حادثه، در این باره گفت: یک انباری ۵ متر مربعی مملو از لوازم مستعمل خانگی که در طبقه همکف یک ساختمان مسکونی دو طبقه قرار داشت، دچار آتش سوزی شده و شعله‌های سرکش آتش در حال سرایت به اطراف بود.

وی در ادامه گفت: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق و گاز را قطع کردند و پس از ایمن سازی، به وسیله تجهیزات خاموش کننده مشغول مهار زبانه‌های آتش شدند.

آتش‌سوزی انباری یک ساختمان مسکونی در شهرک مسعودیه مهار شد/ مصدومیت مرد 40 ساله در حادثه + عکس

این فرمانده آتش نشانی افزود: همزمان گروه دیگری از نیرو‌های آتش نشانی به دستگاه‌های تنفسی مجهز شدند و با ورود به ساختمان مسکونی، عملیات جستجوی افراد محبوس شده احتمالی را آغاز کردند که خوشبختانه مشخص شد هیچ یک از ساکنان در داخل ساختمان محبوس نشده اند.

کاظمی خاطرنشان کرد: یکی از ساکنان (یک مرد حدودا ۴۰ ساله) که پیش از رسیدن آتش نشانان و به هنگام خروج از محل حادثه، دچار مصدومیت از ناحیه پا‌ها شده بود برای مداوا تحویل کادر پزشکی اورژانس شد.

آتش‌سوزی انباری یک ساختمان مسکونی در شهرک مسعودیه مهار شد/ مصدومیت مرد 40 ساله در حادثه + عکس

وی اضافه کرد: نیرو‌های آتش نشانی با تلاش فراوان، شعله‌های آتش را پیش از سرایت به اطراف مهار و کاملا خاموش کردند و در پایان، هشدار‌های ایمنی را به ساکنان ساختمان ارائه دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار