سیف گفت: سازمان اورژانس بر اساس شرایط اقلیمی در هر استان برای خدمت‌رسانی برنامه ریزی می‌کند.

مجتبی سیف مشاور عالی اجرایی سازمان اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: سازمان اورژانس کشور برای ارتقای کیفیت خدمات و به روز رسانی تجهیزات خود برنامه‌ ریزی‌های خوبی را طبق اساسنامه و دستورالعمل انجام داده است.

وی افزود: از زمان تدوین اساسنامه و ساختار سازمان اورژانس فعالیت‌های جدیدی در این دستگاه خدمت رسان به مردم آغاز شده و علت این امر ایجاد شرایط جدید و زمینه‌های متفاوت در کشور است.

تشکیل کارگروه های تخصصی برای حل چالش‌های اورژانس کشور

مشاور عالی اجرایی سازمان اورژانس کشور عنوان کرد: رؤسای اورژانس پیش بیمارستانی و مدیران حوادث دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با هدف رفع مشکلات و هم اندیشی بیشتر در جهت اجرای هرچه بهتر دستورالعمل‌ها جلسات متفاوتی را برگزار کرده‌اند.

سیف تأکید کرد: تشکیل کارگروه مختلف برای رفع مشکلات فراروی اورژانس یکی از اقدامات مهم محسوب می‌شود به طوری که برای رفع چالش اورژانس‌های پیش بیمارستانی و چالش‌های به کارگیری نیروی انسانی و الزامات اساسی، کارگروه‌های مرتبط تشکیل شده است.

وی ادامه داد: امروزه جابه‌جایی بیماران مختلف در بیمارستان‌ها بر اساس شرایط جدید یک موضوع با اهمیت محسوب می‌شود و سازمان اورژانس در این زمینه و در جهت کاهش زمان رساندن بیمار به مراکز درمانی کارگروه جداگانه‌ای را تشکیل داده است.

مشاور عالی اجرایی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: یکی از موضوعات مهم جذب نیروهای داوطلب در سازمان اورژانس کشور  است و در این راستا سازمان برای به کارگیری داوطلبان برنامه ریزی‌های خوبی را انجام داده است.

رفع کمبودهای اورژانس در دستور کار

سیف گفت: سازمان اوژانس در خصوص تجهیزات پزشکی، آمبولانس، هدایت و انتقال بیماران همچنین رفع کمبودها برنامه ریزی‌های خوبی را انجام داده است.

وی یادآور شد: بر اساس شرایط اقلیمی باید استانداردها به خوبی تدوین و رعایت شود و سازمان اورژانس به دقت این گونه مسائل را رصد و بر اساس آن برای خدمت رسانی به مردم برنامه ریزی می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار