نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: راه اندازی گشت امنیت اخلاقی یکی از اقدامات بسیار خوبی است که توسط نیروی انتظامی صورت گرفت و به وسیله آن جلوی بسیاری از ناهنجاری ها ایستاده است.

نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  گفت: وجود گشت امنیت اخلاقی در حکومت اسلامی کاملا ضروری است چرا که همواره افرادی هستند که قصد هنجارشکنی داشته و با خط گیری از بیگانگان شئونات اسلامی را زیرپا می گذارند که باید در چارچوب قوانین و مقررات و البته به گونه ای که افراد اصلاح شوند، با آن ها رفتار شود.

آیت الله نریمانی بیان کرد: کشور باید از یک نیروی قدرتمند برای مقابله با هنجارشکنان برخوردار باشد چرا که در غیر اینصورت سنگ روی سنگ بند نمی شود و در جامعه هرج و مرج و نابسامانی ایجاد خواهد شد و پلیس بهترین نیرو برای مقابله با چنین افرادی است.

نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری افزود: در همه جای دنیا پلیس با افراد خاطی طبق قانون و مقررات کشور خود برخورد می کند تا آرامش و امنیت حفظ شود و کشورمان نیز از این قائده مستثنی نیست.


وی تصریح کرد: نیروی انتظامی در کشور ما به خوبی توانسته امنیت جامعه را حفظ و در کنار مردم برای رفاه و آسایش آنها تلاش کند که نتایج خوبی نیز تاکنون حاصل شده است.

آیت الله نریمانی ادامه داد: ماموران پلیس در بخش های مختلف بخصوص در گشت های امنیت اخلاقی زحمات زیادی می کشند و هر جایی که لازم بوده تذکرات و برخوردهای لازم را به هنجارشکنان داده اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: البته برخورد عطوفت آمیز با آنهایی که حجاب را رعایت نمی کنند موضوع مهمی است که به ماموران زحمتکش پلیس توصیه می کنم، چراکه ممکن است خیلی از آنها از روی ناآگاهی به چنین اقداماتی دست بزنند.

وی اظهار کرد: البته در بسیاری از مواقع پلیس مظلوم واقع می شود و ماموران در بسیاری از موارد مجبور هستند هتاکی ها و توهین های دیگران را نیز تحمل کنند و به خاطر حفظ آرامش جامعه دم نزنند که حسن رفتار آنها جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.