رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان از اعلام ضوابط جدید واگذاری پروژه‌های تحقیقاتی کسرخدمت کارکنان ‌وظیفه خبر داد.

شرابط جدید واگذاری پروژه‌های تحقیقاتی بمنظور کسرخدمت ‌كاركنان وظیفه اعلام شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، وحید عضدی گفت: طبق ضوابط جدید ستادکل نیروهای مسلح انجام پروژه‌های تحقیقاتی احتساب کسر خدمت كاركنان وظيفه صرفاً شامل محققاني می‌شود که قبل از اعزام به خدمت، اقدام به دريافت و انجام پروژه کرده باشند.

وي بیان داشت: بنابراين از تاريخ صدور اين ابلاغيه واگذاري پروژه هاي تحقيقاتي به کارکنان وظيفه شاغل به خدمت در نيروهاي مسلح يا سازمان هاي کشوري در چارچوب شيوه نامه يادشده مجاز نيست اما سازمان ها مي توانند از اين افراد در راستاي فعاليت هاي پژوهشي و ديگر فعاليت هاي علمي در چارچوب مقررات سازماني و حفاظتي استفاده بهينه خدمتي به عمل آورند.

سرگرد عضدی در ادامه افزود: براساس تبصره‌های اين ابلاغیه‌ی جدید، ارزيابي پروژه محققاني که پروژه تحقيقاتي آنان قبل از اعزام به خدمت به اتمام رسيده باشد، در زمان آموزش و يا در حین خدمت قابل انجام است.

وي همچنین يادآور شد: کارکنان وظيفه محققي که پيش از صدور اين ابلاغيه، مجوز انجام پروژه در حين خدمت دريافت کرده و بخشي از پروژه را انجام داده اند در شمول اين ابلاغيه قرار نمي گيرند و اتمام پروژه توسط آن ها در ضمن خدمت بلامانع مي باشد.

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی اضافه كرد: محققان وظيفه‌اي هم که مجوز انجام پروژه‌هاي تحقيقاتي، قبل از اعزام به خدمت براي آنان صادر شده و حداقل 70 درصد پروژه را انجام داده و شرايط تمديد تاريخ اعزام را ندارند، اتمام پروژه از سوي آنان پس از اعزام به خدمت و يا در حين خدمت مانعي ندارد.

انتهای پیام/ح

کسرخدمت برای کارکنان وظیفه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.