مدیر شهرداری منطقه 6 کلانشهر اهواز از رنگ آمیزی آبنماها و جداول عرصه های سبز محدوده این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد عتاب اهوازی، مدیر شهرداری منطقه 6 کلانشهر اهواز با اشاره به اهمیت ایجاد فضای شهری مناسب برای شهروندان بیان کرد: در ادامه فعالیت های واحد فضای سبز و به منظور ایجاد چشم انداز زیبای بصری و ساماندهی نواقص موجود در جلوه های هنری این فضاها، عملیات رنگ آمیزی کلیه آبنماها و جداول رفیوژهای اماکن عمومی اجرایی شد.

وی با بیان اینکه رسیدگی به جلوه های هنری و رفع آلودگی های بصری و ساماندهی آبنماها و دیگر جلوه های هنری موجود در اماکن عمومی علاوه بر ایجاد زیبایی های دیداری موجب تامین آرامش روحی و روانی شهروندان می گردد، اظهار داشت: در همین راستا واحد فضای سبز حوزه خدمات شهری آبنماهای پارک پرنیا، میدان 15 خرداد، میدان توپ و پارک شهید سبحانی را پس از ترمیم و ساماندهی اقدام به رنگ آمیزی نمود.

وی در ادامه تصریح کرد: همزمان با ساماندهی آبنماها و ترمیم رنگ آن ها، 300 متر مربع از جداول رفیوژ این اماکن نیز رنگ آمیزی شدند.

این مقام مسئول، هوادهی لوله های بسته فضای سبز با هدف آبرسانی صحیح به فضای سبز را از دیگر اقدامات واحد فضای سبز حوزه خدمات شهری این منطقه عنوان نمود.

انتهای پیام/گ

بهسازی فضای سبز شهری

برچسب ها: محیط زیست ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.