امام جمعه عسلویه بر تقویت فرهنگ دینی و توسعه وحدت در شهرستان عسلویه تاکید کرد.

تقویت باور‌های دینی و توسعه وحدت در شهرستان عسلویهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد صبح چهارشنبه در آئین معارفه سرپرست اداره تبلیغات اسلامی عسلویه اظهار داشت: شهرستان عسلویه دارای جایگاهی ویژه در زمینه‌های مختلف است و باید نگاهی خاص به این شهرستان صورت گیرد.

وی با تاکید بر شرایط ویژه شهرستان عسلویه، خاطرنشان کرد: برای همکاری با تبلیغات اسلامی شهرستان در راستای ارتقای فرهنگ دینی این منطقه آمادگی لازم را داریم.

امام جمعه عسلویه خواستار اهتمام اداره تبلیغات اسلامی در تقویت ارزش‌های اسلامی شد و اضافه کرد: به منظور تقویت وحدت اسلامی باید از همه ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کرد.

وی تعامل مناسب با دستگاه‌های فرهنگی و همچنین ائمه جماعات اهل سنت، و اجرای برنامه‌های قرآنی، فرهنگی، اعزام مبلغ و سایر امور فرهنگی شد.

توسعه فرهنگ دینی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این مراسم در سخنانی بر لزوم اجرای برنامه‌های مناسب در زمینه توسعه فرهنگ دینی و کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های منطقه و تعامل با مسئولان شهرستان و اقشار تاثیرگذار افزود: تلاش در راستای افزایش روحیه انقلابی و تقویت باور‌های دینی و وحدت اسلامی در منطقه از محور‌های فعالیت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی است.

وی ضمن تقدیر از مسئولان شهرستان عسلویه خواستار همکاری با اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در زمینه دستیابی به اهداف فوق و ارتقاء فرهنگ دینی منطقه شد.

تقویت باور‌های دینی

عبدالنبی یوسفی فرماندار عسلویه نیز بر نقش مهم اداره تبلیغات اسلامی در تقویت باور‌های دینی و تحکیم بنیان خانواده و ترویج فعالیت‌های مذهبی تاکید کرد و آمادگی فرمانداری را برای همکاری با این نهاد در راستای توسعه مفاهیم دینی در سطح شهرستان اعلام کرد.

در خاتمه این مراسم حجت‌الاسلام علی ورزنده پور با حکم مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر به‌عنوان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی عسلویه منصوب شد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: احکام شرعی ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.