پورکاظمی آخرین مهلت داوطلبان برای دریافت کارت آزمون ارشد پزشکی ۹۷ را اعلام کرد.

آخرين مهلت دريافت کارت آزمون ارشد پزشکی ۹۷/ توصيه ها به داوطلبان براى شركت در آزمونمحمدحسين پورکاظمی رئیس سنجش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: کارت آزمون ارشد پزشکی ۹۷ از روز دوشنبه در سايت سنجش پزشكى منتشر شده است و داوطلبان مى توانند براى دريافت آن به سایت سنجش پزشکی مراجعه كنند.

رئيس سنجش پزشكى تاكيد كرد: داوطلبان حتما تا پايان امروز كارت شركت در آزمون ارشد پزشكى را دريافت كنتد و بدون كارت آزمون در سر جلسه آزمون حاضر نشوند زيرا در اين صورت براى ورود به جلسه آزمون دچار مشكل خواهند شد.

پوركاظمى گفت: داوطلبان براى شركت در آزمون كارت ورود به جلسه، كارت ملى يا شناسنامه عكس‍دار همراه داشته باشند و از بردن گوشى و هرنوع كاغذى به سر جلسه آزمون خوددارى كنند زيرا همراه داشتن اين وسايل در جلسه آزمون تخلف محسوب مى شود.

وی ادامه داد: بيش از ٧٥ هزار نفر برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی ثبت نام کرده اند كه از اين تعداد ٧٥ درصد داوطلبان زن و مابقى مرد هستند.

رئیس سنجش پزشکی در ادامه به تعداد رشته‌های آزمون ارشد پزشکی اشاره كرد و افزود: در آزمون ارشد پزشکی ۹۷ داوطلبان در ۵۲ مجموعه و ٨١ رشته در ٣٠ استان كشور و طى ٢ روز به رقابت می پردازند و این امکان فراهم شده است که داوطلبان بتوانند در ۲ رشته ثبت نام و در آزمون شرکت کنند.

وی اظهار کرد: آزمون ارشد پزشکی در ۲ نوبت صبح و عصرپنج شنبه ۱۴ و جمعه ۱۵ تیر ۹۷ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین مهلت دريافت کارت آزمون ارشد پزشکی ۹۷

برچسب ها: آزمون ، اخبار پزشکى
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار