همایش میثاق طلایه‌داران امر‌به‌معروف و نهی از منکر با حضور نماینده، ولی فقیه در کردستان و جمعی از مسئولان استان در سالن امام خمینی (ره) سنندج برگزار شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در این همایش که با هدف حمایت از کالا‌های ایرانی درسالن امام خمینی (ره) شهرسنندج برگزارشد، گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران، دولت و ملت در کار نیست چراکه همه متحد و یکدل هستند و همه با هم برای شکست دشمنان و رسیدن به اهداف و معنای واقعی کلمه «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» تلاش می‌کنیم.
محمود الله‌مرادی افزود: ما برای آب، نان و یا آزادی به‌معنای حیوانی کشور‌های غربی، انقلاب نکرده‌ایم، ما باید در راستای شعار و تبیین کلام حضرت امام خمینی (ره) گام برداریم و شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را حفظ کنیم چراکه انقلاب ما انقلاب بی‌نوایان و انقلاب حمایت از دولت و ملت در شرایط حساس و همیشگی است.
وی با تاکید بر اینکه ما باید در نظام جمهوری اسلامی ایران سیره پیامبر (ص) و امامان را الگوی زندگی خود قرار بدهیم، گفت: مردم ما باید متحدانه همراه دولت و مسئولان باشند و در این صحنه جنگ اقتصادی پشتیبان یکدیگر و یکدل باشند چراکه اگر اتحاد و انسجام را حفظ کنند، دشمنان نظام نمی‌توانند "هیچ" غلطی بکنند.
انتهای پیام/م

مردم ما باید متحدانه همراه دولت و مسئولان باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.