بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز صبح در ایفمارک حاضر شدند.

به گزارش   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز صبح در مرکز پزشکی سازمان لیگ فوتبال ایران آزمایش های پزشکی پیش از فصل خود را انجام دادند.

شاگردان شفر با حضور در ایفمارک تست های پزشکی خود را دادند تا برای فصل پیش رو مشکلی نداشته باشند.بازیکنان جوان و خرید های جدید استقلال امروز در ایفمارک تست دادند.

نوروزی در باشگاه استقلال حاضر شد

نوروزی پزشک تیم فوتبال استقلال که امروز هم در ایفمارک حضور پیدا کرده بود برای برگزاری جلسه ای با افتخاری راهی باشگاه شد تا درباره حضور کادر پزشگی در تمرینات نیز صحبت های لازم را انجام دهد چرا که در تمرینات روز گذشته تیم کامل پزشکی آبی ها در تمرین حاضر نشده است .در نهایت قرار شد تا یکشنبه هفته آینده و پیش از اردوی استقلال در ترکیه تصمیم نهایی درباره همکاری دو طرف گرفته شود.

جلسه شبانه توفیقی و غفوری تکذیب شد

در حالی که مطرح شده بود شب گذشته نشستی میان غفوری و توفیقی مسئول نقل و انتقالات باشگاه برگزار شده اما یکی از مدیران استقلال این خبر را تکذیب کرد .

اردوی استقلال در ترکیه و بازی دوستانه

تیم فوتبال استقلال قرار است اردوی خارج از کشور خود را در کشور ترکیه برگزار کند. با توجه به برگزاری سوپرجام، استقلالی‌ها باید حداقل از تاریخ 19 تا 28 تیر اردوی خود را برگزار کنند تا با مشکل مواجه نشوند.

در این بین ساشا پسر شفر هم در حال رایزنی است تا 2 یا3 بازی تدارکاتی برای استقلال در نظر بگیرد تا تیم بتواند با آمادگی کامل رقابت های پیش رو برگزار کند .

همچنین احتمال شاگردان شفر در روز های آخر ترکیه راهی آلمان شوند تا بازی دوستانه ای هم با تیم کارلسروهه داشته باشند.

افتخارى راهى وزارت ورزش و جوانان شد

رضا افتخاری مدیرعامل استقلال بعد از حضور هواداران مقابل وزارت ورزش و جوانتن راهى آنجا شد تا با طرفداران صحبت كند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار