سرمربی تیم ملی فوتسال المپیک معتقد است برگزاری بازی‌های تدارکاتی باعث می‌شود تا بازیکنان تجربه کسب کرده و در میدان بزرگ المپیک ۲۰۱۸ آرژانتین آماده باشند.

صانعی: بازیکنان نیازمند بازیهای تدارکاتی هستندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از فدراسیون فوتبال، علی صانعی، سرمربی تیم ملی فوتسال المپیک درباره برگزاری اردو‌های تدارکاتی این تیم گفت: اردو‌های مستمری را برای بازیکنان در نظر گرفته و خوشبختانه شرایط بازیکنان روز به روز بهتر می‌شود. ۳ هفته تمرینات بدنسازی را ملی پوشان زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشته اند و دو هفته دیگر که از اردوهای تدارکاتی باقیمانده نیز باز هم همین روند تمرینی را ادامه می دهیم  و پس از پایان تمرینات بدنسازی، تمرینات تکنیک و تاکتیکی را آغاز می‌کنیم.


وی یکی از نیازهای اصلی بازیکنان را برگزاری بازی تدارکاتی دانست و در ادامه بیان کرد: در اسفند ماه ۹۶ دو بازی تدارکاتی با تیم اوکراین برگزار کردیم تا به ۲۰ نفر اصلی خود برسیم. بعد از آن برای برگزاری دیدار دوستانه در تورنمنت ایتالیا شرکت کردیم و با تیم‌های ایتالیا و اسلونی دو بازی انجام دادیم.


وی ادامه داد: با توجه به اینکه بازیکنان نیازمند بازی‌های دوستانه هستند تا تجربه کسب کرده و محک بخورند، در ماه آینده با تیم زیر ۲۰ سال عراق بازی دوستانه خواهیم داشت و درصدد آن هستیم تا دو مسابقه تدارکاتی دیگر برای بازیکنان هماهنگ کنیم. بزرگترین مشکل ما این است که در این رده سنی تیم‌ها در کشور‌های مختلف وجود نداشته یا محدود هستند به همین دلیل نمی توان به راحتی برای برگزاری بازی‌های دوستانه رایزنی کرد.
سرمربی تیم ملی فوتسال المپیک در پایان درخصوص شرایط ملی پوشان گفت: شرایط بازیکنان مطلوب بوده و تمرینات با انگیزه و انرژی بالا دنبال می‌شود.

انتهای پیام/

اظهارات صانعی درباره تیم ملی فوتسال المپیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار