نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هفته آینده برای دیدار با رئیس‌جمهور روسیه راهی این کشور خواهد شد.

نتانیاهو هفته آینده راهی مسکو می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جرزالم پست، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی قرار است هفته آینده برای دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه راهی مسکو شود. دیدار نتانیاهو با پوتین درست 5 روز پیش از دیدار  رئیس‌جمهور روسیه با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در هلسینکی فنلاند صورت خواهد گرفت.

ایران و سوریه از جمله موضوعات مهم در گفتگوی میان رئیس جمهور روسیه و نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواهند بود و انتظار می‌رود این موضوعات در صدر فهرست موضوعات مورد بحث در اولین نشست روسای جمهور روسیه و آمریکا نیز باشند.

سفر هفته آینده نتانیاهو به مسکو درست دو ماه پس از آخرین حضور او در روسیه صورت می‌گیرد و قرار است در این دیدار با پوتین به بحث درباره اوضاع در سوریه و افزایش نگرانی‌ها در قدس درباره شرایط در جنوب غربی سوریه، که بشار اسد، رئیس جمهور سوریه با پشتیبانی هوایی روسیه در حال آماده‌سازی برای بازپس‌گیری کنترل این مناطق هستند، بپردازد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته در سخنانی به طور شفاف عنوان کرد که رژیم صهیونیستی موکدا به اجرای توافق سال 1974 با سوریه تاکید دارد و انتظار دارد تا دیگران نیز به این توافق پایبند باشند.

همچنین نخست وزیر رژیم صهیونیستی یک ساعت بعد در سخنرانی دیگری در جشن سفارت آمریکا به مناسبت سالروز  استقلال این کشور بار دیگر رئیس جمهور این کشور را برای خروج از توافق هسته‌ای ایران یا طرح جامع اقدام مشترک مورد تحسین قرار داد و مدعی شد اینکار بزرگترین اقدام برای امنیت دنیا و امنیت رژیم صهیونیستی بوده است. با این حال نتانیاهو اذعان کرد که این اقدام رئیس جمهور آمریکا از نظر جهانی پذیرفته نشده است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار