بخشدار ویژه خارگ گفت: رفع مشکلات تردد دریایی مهمترین اولویت در جزیره خارگ است.

مهمترین اولویت جزیره خارگ رفع مشکل تردد دریایی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمود رضایی  بخشدار ویژه خارگ اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که یکی از مشکلات دیرینه جزیره خارگ که تردد دریایی و وجود پایانه‌های مسافری استاندارد بود  تا حدود زیادی   رفع شده است.

وی افزود: بعد از مشخص شدن محل پهلوگیری و محل استقرار مسافران در مرکز استان و باتوجه به رصد‌های روزانه این بخشداری در این حوزه مهم و حیاتی، متوجه مشکلاتی در بحث زمان حرکت شناور‌ها شدیم که امکان رخداد مشکلات جدیدی را مهیا می‌ساخت.

رضایی بیان کرد: با ورود ویژه فرمانداری، بخشداری ویژه خارگ و اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر امروز جلسه ساماندهی با حضور مالکان شناور و ادارات مرتبط استانی برگزار و یک رویه کامل در این حوزه ترسیم شد.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: خواستگاه اصلی ما رفع مشکلات در حوزه تردد است و البته نگاه پدافند غیرعامل را هم در این حوزه مهم نادیده نگرفته‌ایم ، همچنین  وجود کشتی‌هایی با سرعت  و توان عملیاتی بالا  به‌زودی به عنوان یک استاندارد توسط دستگاه‌های مرتبط با این حوزه تدوین خواهد شد.

رضایی با اشاره به تخصیص سالن مسافری کشتیرانی والفجر برای اهالی شریف جزیره خارگ افزود: همت جهادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر را مطمئنا اهالی شریف و صبور خارگ فراموش نخواهند کرد.

و ی گفت: شاهد  هستیم که واحد‌های فنی و عملیاتی  اداره کل بنادر و دریانوردی با شتاب دهی عمرانی به پروژه آماده‌سازی این پایانه نوید یک پایانه استاندارد را به خارگی‌ها داده‌اند و امیدواریم هر چه سریعتر این پروژه به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/م

رفع مشکلات تردد دریایی مهمترین اولویت در جزیره خارگ است

برچسب ها: حمل و نقل ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.